Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама на деня: Мъжът, жените и Playstation
Днешната реклама на деня не е видео, а креативна визия. Тя се състои от две илюстрации - новата рекламна кампания на Playstation в Испания.
Въпреки че рекламират компютърна игра, снимките показват проблем в поведението на много млади мъже. Вперили поглед в устройството, те не виждат жените наоколо. Не се вълнуват от тях. И остават в това състояние с години. Защото Playstation открай време е изкушение. Каквото за мишката е сиренцето.
Кампанията е изработена от агенция TBWA, Мадрид. Тя получи масови положителни отзиви в интернет каталозите за най-нова реклама от целия свят. Единствените критики към нея са свързани с тезата, че Playstation е по-скоро продукт, който е бил масов хит в миналото.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.