Реклама на канадска телевизия показва как операта може да бъде забавна

Мислите, че операта е скучна? Рекламна постановка на канадската държавна телевизионна програма за обучение на френски език TFO показва, че класическото музикално изкуство може да заинтригува и широката публика.

Телевизионният канал организира интерактивна площадка на градски площад в Кебек, в която дошлите хора на всякаква възраст и с различни занимания можеха да стъпват върху гигантски клавиши на пиано и по този начин да карат изправени пред тях оперни певци да запяват.

Акцията е последен успех в рекламата на оперното изкуство, което както по света, така и в България, излиза извън претенцията на залата на класическия музикален театър и се пренася сред хората на сцени на открито в големите градове, в метростанции и чрез флашмобове в магазини.

Това е рекламата, която ви представяме днес. Ето го и видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 1 юли. Джулай Морнинг, Свети Врач
ChatGPT е свил с една трета свободните работни места за млади специалисти във Великобритания
Пенсиите се увеличават с 8,6%, минималната става 630,50 лева
Британският монарх Чарлз III спира от употреба 156-годишният Кралски влак
Американският сайт Amazon загуби правото да продава новата конзола на Nintendo
Мерки срещу свръхтуризма: Гърция въведе „островна“ такса за посетители от круизни кораби
Зеленски поиска от Германия повече системи за противовъздушна отбрана
„Дългово робство“: Мъск отново разкритикува разходния законопроект на Тръмп