Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама на канадска телевизия показва как операта може да бъде забавна
Мислите, че операта е скучна? Рекламна постановка на канадската държавна телевизионна програма за обучение на френски език TFO показва, че класическото музикално изкуство може да заинтригува и широката публика.
Телевизионният канал организира интерактивна площадка на градски площад в Кебек, в която дошлите хора на всякаква възраст и с различни занимания можеха да стъпват върху гигантски клавиши на пиано и по този начин да карат изправени пред тях оперни певци да запяват.
Акцията е последен успех в рекламата на оперното изкуство, което както по света, така и в България, излиза извън претенцията на залата на класическия музикален театър и се пренася сред хората на сцени на открито в големите градове, в метростанции и чрез флашмобове в магазини.
Това е рекламата, която ви представяме днес. Ето го и видеото.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.