Рекламирането е като брака

Рекламирането е като брака

Рекламата е изящното изкуство да накараш някого да мисли, че цял живот е искал нещо, за което е разбрал преди броени дни. Това е един от незабравимите "бисери" влезли в своеобразната забавна антология „Рекламен хумор и цитати” от "Том Антиън и съдружници" – американска комуникационна компания за забавление, информативни програмни речи и образователни семинари.  Ето още няколко свежи послания от нейните страници.

"Рекламата е умението да убедиш човека, че дългът е за предпочитане пред това да остане незадоволено желанието." 

"Рекламирането е като брака. Може и да има по-добра оферта, но коя е?"

"Едно от най-големите разочарования в живота се дължи на факта, че човекът, който измисля рекламата на банката, не е този, който взема заема."

"Рекламата прави прозявката копнеж."

"Тя продава мечти. Казва ни без кой ненужен за живота лукс не можем да живеем."

"Рекламата наистина променя мисленето. Една сутрин дъщерята на един приятел си сложила очна линия, грим и изкуствени мигли, "за да придаде на очите естествено красив вид".

"Призовете към разум в рекламата и ще привлечете 4% от аудиторията. (Съвет от конференция в САЩ през 1923 г.)"

"Рекламата понякога дава много бърз резултат. Ако пуснеш обява, че търсиш пазач на блока, може бързо да ти разбият апартамента."

"Доскоро никой не знаел защо се е провалил бизнесът на Джо. Попитали го защо, а той отговорил „Прекалено много реклама!”. Попитали го как така, нали не е похарчил и стотинка за маркетинг. "Да, така е, не съм. Но конкуренцията го направи."

„Плаща, за да рекламира!” (It pays to advertise!) В „Съкровищницата на големите американски поговорки” е записано, че това е един от най-ефективните и разпознаваеми бизнес лозунги в историята на САЩ. Набира популярност след Втората световна война. Има американски филм с такова заглавие от 1931 г.)

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ