Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|За да продавате повече, надникнете в съзнанието на клиентите си
Как да бъдем повече от успешни в умението да продаваме? Достатъчно въздействащи ли са нашите послания към клиента? Кой е доволен повече - този, който продава или този, който купува? Как се вписва неврологията в концепцията на успешните сделки?
На тези и много други въпроси, отговор ще даде авторът на световния бестселър „Невро-Продажби“ - Саймън Хезълдейн, който идва за втория си специализиран семинар у нас.
След изключително успешното си първо представяне пред българска публика на тема преговори, този път Саймън ще въведе аудиторията в цялостния процес на успешните продажби с помощта на техники от неврологията.
Ето и част от основните теми в програмата на обучението, което ще се проведе на 26 ноември в Интер Експо Център, София
-
Как да направите триумф от първото си представяне, за да ви потърсят отново
-
Как „мисли“мозъкът, когато взима решение за покупка
-
Какви послания Ви трябват, за да стимулирате 3-те части на мозъка, от които зависи клиентът да каже „ДА“
-
Кое поведение е правилно и кое няма да се хареса на клиента
-
Сигналите на тялото - как да ги разгадаете, за да надникнете в мислите на клиента
-
Защо трябва да имате минимум 4 различни презентации при продажба, за да имате успех?
Билети за събитието може да запазите тук .
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.