Забавен клип върна Toyota в рекламата на Super Bowl

Японският автомобилен производител Toyota направи запомнящо се завръщане в най-скъпото време за реклама в американския телевизионен ефир за годината – полувремето на футболната лига Super Bowl. Марката представи забавно видео, посветено на подобрените неща.

Поводът е подобреният, обновен модел Toyota Camry. А иначе в кадрите са показани и много други варианти за подобрение на предметите и хората в ежедневието ни. Например бебе, което няма нужда да бъдат сменяни памперсите му и може да изчезва, пътен полицай, който спира водачите и им прави масаж, пасатор, който свири Лайнъл Ричи, и няколко други забавни предложения. Можете да ги видите след текста.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
Езеро от разтопена се вода създава пукнатини в леда на Гренландия
Въпросите, които ще ви помогнат да намерите житейската си цел
Времето: Слънчево със следобедни валежи на места на северозапад и югоизток
Цените на основни хранителни продукти продължават да се повишават и тази седмица
Принц Уилям и семейството му ще се преместят в нов дом в Уиндзор
От Брюксел: Русия не може да наложи вето върху пътя на Украйна към ЕС и НАТО