Забавен клип върна Toyota в рекламата на Super Bowl

Японският автомобилен производител Toyota направи запомнящо се завръщане в най-скъпото време за реклама в американския телевизионен ефир за годината – полувремето на футболната лига Super Bowl. Марката представи забавно видео, посветено на подобрените неща.

Поводът е подобреният, обновен модел Toyota Camry. А иначе в кадрите са показани и много други варианти за подобрение на предметите и хората в ежедневието ни. Например бебе, което няма нужда да бъдат сменяни памперсите му и може да изчезва, пътен полицай, който спира водачите и им прави масаж, пасатор, който свири Лайнъл Ричи, и няколко други забавни предложения. Можете да ги видите след текста.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС