Забавен клип върна Toyota в рекламата на Super Bowl


Японският автомобилен производител Toyota направи запомнящо се завръщане в най-скъпото време за реклама в американския телевизионен ефир за годината – полувремето на футболната лига Super Bowl. Марката представи забавно видео, посветено на подобрените неща.

Поводът е подобреният, обновен модел Toyota Camry. А иначе в кадрите са показани и много други варианти за подобрение на предметите и хората в ежедневието ни. Например бебе, което няма нужда да бъдат сменяни памперсите му и може да изчезва, пътен полицай, който спира водачите и им прави масаж, пасатор, който свири Лайнъл Ричи, и няколко други забавни предложения. Можете да ги видите след текста.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Промени в движението в столицата заради традиционния „Маратон София 2025“
Бившият шеф на Google отправи предупреждение за рискоте от хакване на AI системи
Северна Корея представи нова междуконтинентална ракета на парад по случай 80-годишнината от основаването на Работническата партия
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Тръмп заплашва да наложи допълнителни мита на Китай
Премиерът Желязков обеща доходите на военните да продължат да растат
Макрон преназначи Себастиан Льокорню за министър-председател на Франция