Защо бизнесът има нужда от присъствие в Instagram

Защо бизнесът има нужда от присъствие в Instagram

Instagram в момента е една от най-бързо развиващите се социални мрежи. Регистрираните в нея активни месечно потребители надхвърлиха 500 млн. Те публикуват над 95 млн. снимки и видеоклипове дневно. С такава голяма потребителска база, мобилното приложение е и голяма възможност за бизнеса да се покаже - пред нови публики, на ново място. От добавянето на този канал - социална медия, може да се извлекат само дивиденти за бранда. 

Защо? Списание Entrepreneur от Щатите продължава с още отговори в материал по темата, цитирайки статистика от buzzoid.com.

Например, защото: 

  • Instagram наскоро представи платформа за саморекламиране. Все още много фирми не са я изпробвали. 
  • 40% от потребителите отговарят по-добре на зрителна информация, отколкото на чист текст.
  • Платформата за саморекламиране на Instagram дава възможност да се използват същите опции за обширно и точно таргетиране, каквито има Facebook. 
  • Изследвания показват, че степента на ангажиране на хората с Instagram e значителна. Те не само гледат, но и харесват, коментират, реагират, да се надяваме: разгласяват от уста на уста.
  • Активните ежедневно в Instagram по света хора надхвърлят 300 млн.
  • Всеки ден в нея се правят над 4.2 млрд. харесвания. 
  • 216 000 снимки се публикуват всяка минута.
  • 90% от най-ценните марки в света през 2016 г. според Interbrand имат присъствие в Instagram.
  • Броят на активните в нея марки се увеличава постоянно от 2012 до 2015 г. 
  • Средната степен на ангажираност за една публикация е скочила с 53% на годишна база. 
  • 73% от марките в Instagram публикуват поне една снимка или видеоклип седмично.
  • 54% от марките промотират наличието на Instagram профил в своя Facebook профил. 
  • Снимките обикновено са доста по-ангажиращи. Поне в тази социална мрежа.
  • Мозъкът възприема зрителната информация 60 000 пъти по-бързо от текста.
  • 90% от информацията, предавана до мозъка, е визуална. 
  • 93% от човешката комуникация е невербална. 
  • Потребителите ще реагират по-добре на зрителното, защото хората помнят: 80% от това, което са видели, 20% от това, което са прочели и 10% от това, което са чули. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ