Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Защо бизнесът има нужда от присъствие в Instagram
Instagram в момента е една от най-бързо развиващите се социални мрежи. Регистрираните в нея активни месечно потребители надхвърлиха 500 млн. Те публикуват над 95 млн. снимки и видеоклипове дневно. С такава голяма потребителска база, мобилното приложение е и голяма възможност за бизнеса да се покаже - пред нови публики, на ново място. От добавянето на този канал - социална медия, може да се извлекат само дивиденти за бранда.
Защо? Списание Entrepreneur от Щатите продължава с още отговори в материал по темата, цитирайки статистика от buzzoid.com.
Например, защото:
- Instagram наскоро представи платформа за саморекламиране. Все още много фирми не са я изпробвали.
- 40% от потребителите отговарят по-добре на зрителна информация, отколкото на чист текст.
- Платформата за саморекламиране на Instagram дава възможност да се използват същите опции за обширно и точно таргетиране, каквито има Facebook.
- Изследвания показват, че степента на ангажиране на хората с Instagram e значителна. Те не само гледат, но и харесват, коментират, реагират, да се надяваме: разгласяват от уста на уста.
- Активните ежедневно в Instagram по света хора надхвърлят 300 млн.
- Всеки ден в нея се правят над 4.2 млрд. харесвания.
- 216 000 снимки се публикуват всяка минута.
- 90% от най-ценните марки в света през 2016 г. според Interbrand имат присъствие в Instagram.
- Броят на активните в нея марки се увеличава постоянно от 2012 до 2015 г.
- Средната степен на ангажираност за една публикация е скочила с 53% на годишна база.
- 73% от марките в Instagram публикуват поне една снимка или видеоклип седмично.
- 54% от марките промотират наличието на Instagram профил в своя Facebook профил.
- Снимките обикновено са доста по-ангажиращи. Поне в тази социална мрежа.
- Мозъкът възприема зрителната информация 60 000 пъти по-бързо от текста.
- 90% от информацията, предавана до мозъка, е визуална.
- 93% от човешката комуникация е невербална.
- Потребителите ще реагират по-добре на зрителното, защото хората помнят: 80% от това, което са видели, 20% от това, което са прочели и 10% от това, което са чули.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Кохер от ЕЦБ отчита подобрение на икономическите данни за еврозоната
Финанси |Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.