Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Защо клиентите не купуват от вас?
Влагате време и пари в реклама на продукта си, но продажбите не се покачват?
Специалистите от MarketingAbout смятат, че незадоволителните резултати обикновено се дължат на следните 5 причини:
1. Хората в крайна сметка не знаят за продукта ви. Няма как те да го пожелаят, ако съобщението за съществуването му не е достигнало до тях. Проблемът ви може да се дължи на това, че не успявате да достигнете целевите пазари и подходящите потенциални клиенти. Слабите продажби може да се дължат също на фундаментални грешки в рекламния избор, като например неподходящи носители и канали.
2. Клиентите не разбират ползите от вашия продукт. Хората никога не избират продуктите само заради цената. Важно е да са запознати с уникалните им преимущества. Ако откриете, че това е слабото ви място, включете в следващата си кампания трите най-големи предимства на продукта си, които го правят полезен и специален.
3. Не смятат, че предлаганото от вас има стойност. Цената е това, което плащаш, а стойността онова, което получаваш. Предложете повече от очакваното.
4. Не виждат как продуктът ви отговаря на нуждите им. Как им помага? Улеснява ли живота им? Спестява ли им време? Забавлява ли ги? Кара ли ги да се чувстват по-сигурни?
5. Потребителите нямат достъп до продукта ви. Дори и да са чули или прочели за продукта ви, ако не могат да си го купят, маркетинг усилията ви нямат смисъл, нали? Осигурете на хората максимални възможности да достигнат до вашите стоки като разпръснете продажбите си в различни магазини. Редовно проверявайте дали няма проблеми с разпространението.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.