Звукът на рекламите по телевизията е твърде силен

Звукът на рекламите по телевизията е твърде силен

Звукът на рекламите по телевизията е твърде силен и трябва да бъде поставен в някакви рамки, заявиха от Съвета за електронни медии (СЕМ). Отправено е предложение към парламентарна медийна комисия децибелите на тв спотовете да бъдат законово урегулирани, предаде БНТ.

"Имаме много жалби и оплаквания от много зрители, особено от по-възрастното поколение, за които това е по-болезнено", заяви председателят на СЕМ Георги Лозанов.

"Не желаем да дразним потребителите, ние подаваме рекламите спрямо изискванията на конкретните медии, които те са ни дали", обясни София Пенева, член на Асоциацията на рекламните агенции. Техническите изисквания за звука на телевизиите у нас са почти изравнени за всички канали, а субективността на усещането за сила на звука спира ЕС да наложи общ стандарт.

Въпреки това известно регулиране е не само възможно, но и необходимо. "Съветът за електронни медии се свърза с експерти - и с български, и с чужди, видяхме в това отношение и чужд опит, и мисля, че можем да дадем един пример за известна регламентации", заяви Лозанов. Евентуалните промени в Закона за радиото и телевизията ще бъдат гласувани през есента.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
Скритите причини за загубените продажби
България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
На фокус в следващите седем дни: Среща на ОПЕК+ и потенциални нови сделки във фарма сектора
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
На днешната дата, 4 октомври. Рождениците днес