Златните правила на брандинга

 Златните правила на брандинга

Вечна истина е, че всеки предпочита да прави бизнес с друг, когото познава, харесва и на когото има доверие. Същото се отнася и за отношението на хората към марките.

В идеалния случай всеки бранд трябва да се гради силен и постоянен в изпълнението на обещанията си. Това е високата цел за всички – малките и големите фирми. За да го стори маркетингът, той трябва да следва „златните“ правила на брандинга.

Ето кои са някои от най-важните сред тях, накратко.

Бъди центриран. Компаниите с най-успешни марки работят фокусирано и не се разпиляват в целите си. Те имат ясно определена крайна точка, която искат да достигнат, и ценностите им са разбираеми. Мотивите им са добре дефинирани. Маркетинг съобщението, което изпращат, отговаря на намеренията им.

Изчисти излишното. Съобщението и имиджът на компанията трябва да са кристално ясни. Предлагайте уникално предложение за продажба и бъдете различни в офертата си, за да могат потребителите да знаят какво точно да очакват от вас.

Допринасяй. Популярната фраза „Дай, за да получиш“ съдържа в себе си голяма истина. Колкото повече бизнесът дава на света и местната общност, където се реализира, толкова повече ще намери в замяна. Работете по стратегия на щедрост.

Свързвай се. Винаги си взаимодействай с допълващи марки, особено такива, които отговарят на ценностите ти и ядрото на клиентската ти база. Бъдете готови да създавате иновативни стратегии, в които двата бранда печелят, а клиентите се ангажират с тях и успявате да ги развълнувате.

Създай около себе си общност. Никой бизнес не може да бъде успешен сам. Създайте около себе си група от почитатели, партньори, клиенти, заинтересовани от бизнеса и работете да я направите възможно по-голяма. Препоръката важи особено за малкия бизнес. Бъдете ясни каква култура искате да създадете.

Излъчвай самоувереност. Знайте какъв е талантът ви, кои са уменията ви, с които продуктът или услугата ви са полезни в живота на хората или ако не са най-вече полезни - как ги карат да се почувстват.

Бъди единен в посланията си. Всичко, което правите под шапката на бранда ви, трябва да излъчва едно и също послание.

Бъди последователен. Уверявайте се, че продуктът или услугата ви следват една и съща твърда стратегическа линия. Репутацията на един бранд се гради с години и може да се срине внезапно. Награждавайте лоялните си клиенти и създавайте постоянно вълнение около офертите на бранда ви. Уверявайте се, че всеки ден вие и екипите ви повишавате личния си стандарт за качество.

Създай широк обхват. Правете всичко по силите си да създадете максимално влияние на бранда си. Свържете се с правилните бизнес инициативи, които ще издигнат профила на бранда ви и ще го направят по-популярен.

От Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ