И Danone с реклама в Super Bowl


Мултинационалната компания в сферата на здравословните храни Danone дебютира в най-скъпото рекламно време в американския ефир през годината - финалът на футболната лига Super Bowl. Компанията стана първият производител на кисело мляко, който завъртя спот в спортната програма. Тя показа кратка реклама с участието на Джон Стамос и Джесика Блекмор.

Видеото е дело на забележително млад режисьор – 21-годишният Реми Неймарк. То популяризира произведеното в САЩ вид "гръцко" кисело мляко на Danоne - Oikos. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Атанас Зафиров за визитата си в Китай: Поканата беше чисто партийна
Зелена вълна на борсите в Европа и Азия въпреки политическите сътресения
„Хамас“ обмисля американските предложения за спиране на огъня в Газа
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Глобалните пазари през седмицата остават в очакване на вота на доверие в Париж
Ограничават движението на тежки камиони по магистралите заради края на празничните дни
Тръмп призова чуждите компании да уважават американските имиграционни закони