И Danone с реклама в Super Bowl

Мултинационалната компания в сферата на здравословните храни Danone дебютира в най-скъпото рекламно време в американския ефир през годината - финалът на футболната лига Super Bowl. Компанията стана първият производител на кисело мляко, който завъртя спот в спортната програма. Тя показа кратка реклама с участието на Джон Стамос и Джесика Блекмор.

Видеото е дело на забележително млад режисьор – 21-годишният Реми Неймарк. То популяризира произведеното в САЩ вид "гръцко" кисело мляко на Danоne - Oikos. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
Езеро от разтопена се вода създава пукнатини в леда на Гренландия
Въпросите, които ще ви помогнат да намерите житейската си цел
Времето: Слънчево със следобедни валежи на места на северозапад и югоизток
Цените на основни хранителни продукти продължават да се повишават и тази седмица
Принц Уилям и семейството му ще се преместят в нов дом в Уиндзор
От Брюксел: Русия не може да наложи вето върху пътя на Украйна към ЕС и НАТО