И Danone с реклама в Super Bowl


Мултинационалната компания в сферата на здравословните храни Danone дебютира в най-скъпото рекламно време в американския ефир през годината - финалът на футболната лига Super Bowl. Компанията стана първият производител на кисело мляко, който завъртя спот в спортната програма. Тя показа кратка реклама с участието на Джон Стамос и Джесика Блекмор.

Видеото е дело на забележително млад режисьор – 21-годишният Реми Неймарк. То популяризира произведеното в САЩ вид "гръцко" кисело мляко на Danоne - Oikos. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей