И Danone с реклама в Super Bowl

Мултинационалната компания в сферата на здравословните храни Danone дебютира в най-скъпото рекламно време в американския ефир през годината - финалът на футболната лига Super Bowl. Компанията стана първият производител на кисело мляко, който завъртя спот в спортната програма. Тя показа кратка реклама с участието на Джон Стамос и Джесика Блекмор.

Видеото е дело на забележително млад режисьор – 21-годишният Реми Неймарк. То популяризира произведеното в САЩ вид "гръцко" кисело мляко на Danоne - Oikos. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Големите европейски реки са завладени от микропластмаса
Северна Корея отваря първия компютърен клуб без компютри, но под строг контрол на властта
Зеленски потвърди, че в руската Белгородска област има украински войски
ЕК предложи контрамерки срещу митата на Тръмп, Китай обеща да се „бори докрай“
Все повече милиардери отправят оферти за превръщане на компании в частни на фона на пазарния хаос
Как мениджърите могат да оказват позитивно въздействие върху служителите?
Докато всички губят, Бъфет печели
Управлявайте по-добре върховете и спадовете на малкия си бизнес