Игнорирате ли видеото, отказвате да приемете бъдещето на маркетинга

Игнорирате ли видеото, отказвате да приемете бъдещето на маркетинга

Игнорирате ли видеото, отказвате да приемете бъдещето на маркетинга

В продължение на години експертите посочват, че видео маркетингът е във възход. Но, много компании все още не са включили тази стратегия в своя маркетинг микс. Някои от тях са убедени, че все още тя не си заслужава усилията. Други вярват, че ще се изгубят в морето от онлайн съдържание. Трети просто не са сигурни откъде да започнат.

Каквито и да са причините, ако все още не използвате видео в маркетинга си, сега е моментът да започнете. То стана изключително всепроникващо. Маркетолозите вече не могат да си позволят да го пренебрегват. И ще става все по-голям и по-голям фактор.

Каквато и да е фирмата ви, вашата аудитория гледа клипове. Знаете, че Google е най-голямата интернет търсачка в света, но коя е втората по големина? Bing? Yahoo? Не. Това е YouTube. Според статистика на американския сайт Mashroom Networks видеопорталът има над 3 млрд. търсения месечно. Това надминава Bing, Yahoo, Ask и AOL Search, взети заедно.

Ако все още не сте убедени, обмислете следните статистики на YouTube: На света се гледат само в YouTube повече от 6 млрд. часа видео всеки месец. Всяка минута 100 часа видео се качват в YouTube. Междувременно ежемесечно над 1 млрд. уникални потребители влизат в сайта месечно. Плюс това в Щатите YouTube държи вниманието на поколението между 18 и 34 години повече от всяка кабелна телевизионна мрежа. И въпреки това, много фирми по света го подценяват като инструмент за маркетинг.

Разбира се, YouTube не е единственият източник на онлайн видео. Но като цяло статистиките за развитието на видеото са интригуващи. Компанията Digital Sharpa съобщава, че една трета от всички онлайн активности са гледане на видео. Всеки ден 100 млн. интернет потребители гледат поне едно клипче онлайн. Средностатистическият потребител на мрежата е изложен на излъчването на 32,2 видеозаписа месечно.

Всъщност, филмите не са инструмент с недоловим рекламен ефект, те са доста по-работещи. Експерименти показват, че зрителите са ангажирани със съдържанието пред онлайн екрана, по-заинтересовани и най-чето по-тясно свързани с него. Digital Sharpa също посочва, че 80% от потребителите в интернет си спомнят видео реклами, които са гледали. 100% по-дълго време се отделя на посещението на страници, в които може да се гледа видео.

Клиентите на повечето компании са мобилни, както и видеоклиповете, които гледат. Това също трябва да се има предвид от маркетинга. Светът на дигиталното е в преход към все по-голяма мобилност. 33% от собствениците на таблети в Щатите гледат поне един час видео на устройството си всеки ден, сочат други данни на Invodo za 2014 г.

Cisco Systems пък прогнозира, че през 2018 г. търсенето на видео ще се разрасне до 69% от целия мобилен трафик по света. Кой би могъл да игнорира това?

Видеото работи. Точка. 

От сп. Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ