Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Изследване: Неплатеният обхват на публикациите във Facebook все още е от значение
Безбройните промени в нюзфийда на Facebook през последните две години фундаментално промениха начина, по който потребителите на най-голямата социална мрежа виждат публикациите от марки. Тези изменения имат огромен ефект върху развието на фен страниците в сайта и дистрибуцията на съдържание от онлайн медиите.
Минималният обхват, който всяка страница можеше да очаква във Facebook през 2014 г., е публикацията й да достигне до 1,5% от всичките й фенове. (За сравнение, през 2013 г. минималният праг на обхват на всяка публикация бе 5%. През април 2012 г. - 25%, по наблюдения на американската фирма Socialbakers). Ново изследване обаче показва, че естественият обхват на публикациите от марки и медии все още има значение. Той е фактор, посочва анализ в американския сайт DigiDay.
Защо?
Дигиталната агенция Deep Focus от САЩ е достигнала до извода, че е важно какво финансират страниците. Плащането за по-голям обхват на публикации, които по принцип са получили малко „харесвания“, коментари и споделяне, не е ефективно. Този вид публикации, останали незабелязани от потребителите, трудно ще получат желаното голямо внимание, независимо от похарчените пари.
Междувременно някои американски агенции, като тази с идейното име Laundry Service, са започнали да използват недостъка в своя полза. Те публикуват линкове и наблюдават естествения обхват на публикациите (organic reach), като по този начин тестват степента на успеваемост и привличане на реакция и внимание на текстове и идеи, за които се обмисля дали да бъдат впоследствие реализирани като по-големи кампании в медиите.
В същото време Facebook продължава да държи на обяснението, че скри публикациите на фен страниците си до 1,5% процента видимост, не за да извлича пари от медиите и фирми със страници в нея, а за да помага на потребителите да достига до тях само качествено съдържание и добър криейтив, който си заслужава четенето.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.