Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Имейлът – до 40 пъти по-ефективен от Facebook и Twitter
Какво става? Отворили сте така известната програма Outlook Express и пишете имейл? Но сте убедени, че тази форма на маркетинг комуникация отдавна е в миналото. Та нали тя остана в онази епоха с флопи дисковете и клетъчните телефони с размера на обувка на ученик...
Помислете пак. Всъщност, така ли е наистина? Ново изследване на американската фирма McKinsey & Co. посочва, че имейлът е далеч по-ефективен начин да се сдобиете с клиенти от изпращането на съобщения в Twitter и публикуването и „харесването” във Facebook. Авторите смятат, че той може да бъде до 40 пъти по-ефективен.
„Чудите се, защо рекламодатели напоследък ви изпращат все повече търговски съобщения по електронната поща? Отговорът е простичък: това работи”, посочват от McKinsey. С тази теза компанията опровергава твърдението на маркетолози и любители на социалните медии от години, които твърдят сайтовете за споделяне като Facebook и Twitter са изместили имейла като работещ маркетинг инструмент и че имейлът твърде директен, твърде търговски и често е считан за спам.
Още през 2009 г. опитният наблюдател на онлайн пространството Джерамая Оуанг в САЩ обяви, че имейлите са „първата и най-голяма социална мрежа”. По-късно, изследване на американската фирма HostPapa от 2012 г. долови сблъсък между имейла и социалните медии при въпроса към маркетолозите „Електронна поща или социални медии? Кое заслужава парите ви?”. Оказа се, че парите, вложени в имейл маркетинг през 2012 са били 60% повече. Защо? Защото имало възвръщаемост на инвестицията от 4000%.
Въпреки че има голяма дискусия около социалните медии, когато става въпрос за ефективност, имейлите печелят повече вдигнати ръце на желаещи да ги използват маркетолози”, коментира авторът Медиган Прат в статия, свързана с ефективните практики в маркетинга на американската хотелска индустрия.
В същото време други автори – Нора Аутфрайтър, Джулиън Буде и Вивиан Уенг – предлагат водещи съвети за маркетинг комуникации с имейли, сред които: „Фокусирайте се върху „пътуването”, не върху кликването”. Персонализираните имейли, които водят потребителя директно до търсената от него стока или услуга могат да повишат нивото на взаимодействие със сайтовете, където се предлагат, до една четвърт, твърдят авторите. Те съветват да не се забравя и светът на мобилните устройства. Близо 45% от целия маркетинг с имейли се реализира в него. В същото време Google казва, че 61% от потребителите на смартфони и таблети така и не се завръщат в сайтовете, които са имали проблем да отворят. Дори по-лошо. 40% от тях се насочват към сайтовете на конкуренцията.
От сп. Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.