Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Индийска телевизия снима рекламен филм за България
Индийска телевизия снима рекламен филм за България
Телевизионен екип на индийския туристически канал Travel XP HD снима рекламен филм за България, съобщи Министерството на икономиката, енергетиката и туризма.
Екипът е пристигнал у нас преди два дни и ще остане до 8 август. Целта на рекламната продукция ще бъде да популяризира България като дестинация сред индийските туристи. Филмът ще бъде излъчван периодично по ТВ канала. Откъси от него ще бъдат качени и на интернет страницата на телевизията.
Програмата на снимачния екип включва заснемане на известни обекти в София - катедралата „Св. Александър Невски“, Народен театър „Иван Вазов“, Софийският университет „Св. Климент Охридски“, централни улици и алеи на столицата, Боянската църква, монумент „Камбаните“, парк „Витоша“. Екипът ще посети и Стария град в Пловдив, централна пешеходна улица в града. Той ще заснеме хълм „Бунарджик“ с монументи, Римскиия стадион в Пловдив, Римския амфитеатър, архитектурен резерват „Старинен Пловдив“. Ще снима и в Албена, Слънчев бряг, Несебър, при река Камчия, на нос Емине.
Тази година индийската Служба по търговско-икономическите въпроси изпрати организирани туристически групи от страната, които разгледаха България. Последната от тях беше съставена от 43-ма корпоративни туристи.
Индийският туристически пазар е вторият най-бързо растящ след китайския, независимо от икономическата криза и обезценяването на индийската рупия. През 2020 г. се очаква броят на индийските туристи да нарасне до 50 милиона души годишно.
Индийците са известни с високата си платежоспособност при пътуване в чужди дестинации, посочват от българското министерството на туризма. Средногодишно разходите им по света възлизат на около 200 милиона евро.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.