Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|История за любовта в 100 кадъра
Бразилската агенция Almap BBDO разви нова рекламна идея за Getty Images. След като засне за сайта за покупка на фотография и излъчи с голям успех рекламата „От любов до бинго”, тя представи ново видео в същата насока. То е история за любовта в 100 кадъра, разказана чрез поредица от снимки на Getty. С продължителност – 85 секунди.
Историята във видеото проследява житейския път на двама герой – момиченце и момче, които израстват заедно и се влюбват. От рекламната агенция преглеждат хиляди снимки в рамките на 4 месеца, за да изберат най-подходящите 105, чрез които да разкажат живота на всеки от двамата герои.
Обемът на свършената работа е огромен. Фактът, че екипът на AlmapBBDO успява да прегледа целия архив в наличност на Getty и да се създаде нещо, което всеки може да почувства близко и лично, със сигурност заслужава уважение, смятат руските рекламисти и маркетинг наблюдатели от Adme.ru.
Ето го и видеото. Приятно гледане!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.