Рисувана история в рекламен филм на Норвежката служба за децата


С трогателен, рисуван рекламен филм Норвежката служба за децата, младежите и семейните въпроси призовава хората в страната да променят историята на изоставените момичета и момчета, като станат приемни родители.

Социалната кампания е призив да бъдат осиновявани повече младежи над 15-годишна възраст, които често остават без семейство заради предразсъдъците, че на тази възраст не могат да бъдат възпитавани, и заради предпочитанията на родителите да се грижат за детето от малко, без да лекуват белезите от живота му преди да ги срещне. Идеята е да бъде обърнато внимание, че и по-големите деца са в беда. Видеото е дело на рекламна агенция Try/Apt, Осло. Норвежките думи в края на филма означават „Никога не е твърде късно да помогнеш на някого да поеме по правилния път. Имаме нужда от повече приемни семейства за младежи между 15 и 17 години”.

Филмът беше оценен с рейтинг 9 от 10 звезди в онлайн библиотеката с най-новите телевизионни, печатни и интернет реклами AdsOfTheWorld. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?