Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рисувана история в рекламен филм на Норвежката служба за децата
С трогателен, рисуван рекламен филм Норвежката служба за децата, младежите и семейните въпроси призовава хората в страната да променят историята на изоставените момичета и момчета, като станат приемни родители.
Социалната кампания е призив да бъдат осиновявани повече младежи над 15-годишна възраст, които често остават без семейство заради предразсъдъците, че на тази възраст не могат да бъдат възпитавани, и заради предпочитанията на родителите да се грижат за детето от малко, без да лекуват белезите от живота му преди да ги срещне. Идеята е да бъде обърнато внимание, че и по-големите деца са в беда. Видеото е дело на рекламна агенция Try/Apt, Осло. Норвежките думи в края на филма означават „Никога не е твърде късно да помогнеш на някого да поеме по правилния път. Имаме нужда от повече приемни семейства за младежи между 15 и 17 години”.
Филмът беше оценен с рейтинг 9 от 10 звезди в онлайн библиотеката с най-новите телевизионни, печатни и интернет реклами AdsOfTheWorld. Можете да го видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.