Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как да задържите мотивацията в търговския отдел
Търговският отдел е двигател на бизнеса. Ако той не е ефективен, всичко е загубено. Затова, ако управлявате това звено, правете възможното да задържите служителите му удовлетворени.
Как да се случи?
Редовният автор на онлайн материали в американското списание Inc. Джефри Джеймс предлага следните 10 препоръки.
1. Винаги ги дръжте осведомени. Ако обновявате уебсайта си например, първи търговците трябва да знаят за променята. Няма по-унизително за тях от това да се покажат пред клиенти като неосведомени за собствената си компания. Те трябва да бъдат наясно с всяко изменение на фирмените продукти.
2. Не подкопавайте усилията им. Търговците трябва да могат да предложат на клиентите най-добрата възможна цена. Винаги. Ако предлагате по-евтино в сайта си същите продукти, саботирате усилията им.
3. Не назначавайте твърде много от тях. Никога не наемайте повече търговци, отколкото бюджетът ви може да си позволи. Ще свършите, изглеждайки непрофесионално.
4. Разпределяйте справедливо офертите. Не спестявайте най-добрите си предложения за определена група от търговците. Може да ви се струва добра идея да давате хубавите си оферти на лидерите сред тях, които се представят най-силно, но тази стратегия ви гарантира, че няма да отгледате още от тези лидери.
5. Рекламирайте продукти, не марки. От гледната точка на търговеца, бранд рекламата е загуба на пари. Вместо това, популяризирането на продукти чрез маркетинг кампании може да бъде работещ инструмент в ръцете им.
6. Плащайте комисионните си коректно. Ако изчаквате до края на тримесечието или финансовата година, прекъсвате връзката между паричния стимул и поведението, което генерира продажби. Само плащането навреме, когато се явяват и другите разходи, мотивира.
7. Не играйте с квотите. Покачването на заложената квота всеки месец подсказва, че целите тя да не може да се изпълни и никой да не достигне комисионна при постигането й. С тази стратегия е много вероятно търговците да ви напуснат, ръка за ръка с клиентите, с които контактуват.
8. Подкрепяйте усилията им по всякакъв начин. Подпомагайте всеки във фирмата, който може да им помогне да затворят сделка.
9. Поддържайте постижими бизнес цели. Глупаво е да опитвате да впечатлите висшия мениджмънт с невъзможни за изпълнение планове.
10. Давайте им време. Не ги претрупвайте с административна работа.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.