Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как да пишете съдържание, което се класира в Google
Откакто дигиталният свят се зароди, авторите са изправени пред предизвикателство. Уменията им да създават увлекателни и четивни текстове вече не са достатъчни. Навлязоха правилата на писане с оптимизация в интернет търсенето.
"Как се пише съдържание, което се класира високо в Google търсенето?" е често задаван въпрос в маркетинга днес. "За хора ли пишем, или за алгоритми на интернет търсачки?“, също.
За радост, вече няма нужда да избираме. Наблюдателите в американския сайт ContentVereve посочват накратко какво точно предпочита Google. Оказва се, че това е най-вече текстът, който звучи нормално, като разговорната реч. Машината се стреми да отговори максимално на предпочитанията на читателите. Затова съветът е: пишете за хора, оптимизирайте за роботи. Фокусирайте се върху конкретната си таргет публика, пишете разбираемо и приземено, но същевременно спазвайте правилата за оптимизация на текста онлайн.
И още: Забравете за гъстотата на ключовите думи. Google действително избира според тях, но няма доказателство, че големият им брой в текста ще помогне да се класирате по-нагоре.
Пишете по-дълги, качествени, задълбочени и добре обмислени текстове. Повечето материали, които се класират на първа страница в Google, са от над 2000 думи. Освен това статистиките сочат, че по-дългите статии, написани в хубав езиков стил, често са по-споделяни.
Отговаряйте на потребителски въпроси. Ако потенциален клиент ви попита за ваш продукт или услуга, той вероятно преди това ще е написал името му/й в търсачката. Затова пишете съдържание, което отговаря на тези въпроси и ще накара човек да посети сайта ви. Освен това, ако отговорите ви са по-добри от тези на конкурентите, може да завоювате нови клиенти.
Работете за повече споделяне в социалните мрежи. Колкото повече се случва то, толкова по-популярно ще е съдържането ви в Google. Старайте се да бъдете популярни.
Използвайте свързани ключови думи, синоними и граматични вариации. Google и други интернет търсачки работят чрез системата Latent Semantic Indexing (LSI). С нея свързват резултатите от търсенето с намеренията на човека, който го извършва. Използвайки синоними, свързани ключови думи и граматични заместители лесно може да си проправите път като по-подходящи за прочит, без да има нужда да повтаряте в текста ключови думи.
Обърнете се към Google Tilde, за да откриете свързани ключови думи. Ако поставите знака ~ преди ключова дума и извършите търсенето, ще ви излезе определен брой свързани ключови думи, които Google смята за важни за вашето запитване. Използвайте ги, за да повишите откриваемостта на съдържанието си.
Запознайте се с Google +. Социалната мрежа ще играе все по-голяма роля в оптимизацията на търсенето. Още повече, че след неизбежното представяне на т.нар. авторски рейтинг (Author Rank), Google вече ще свързва рейтинга си с авторите, не само с уебсайтовете, които са домакин на написаното от тях съдържание.
Заглавията и откъсите (мета описание) все още са цар. Те са едно от първите неща, които преглежда Google, когато категоризира публикувания текст в интернет.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.