Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как да продавате на средната класа
Компаниите за ултралуксозни стоки като Coach и LVMH Moét Hennessy Louis Vuitton отчитат добри резултати и по-висок интерес през тази година в сравнение с 2010 г., когато все още се усещаше ударът на кризата. Въпреки това потребителите в глобален план стават все по-предпазливи, когато харчат. Това смята Кен Голдстайн, икономист в изследователската компания The Conference Board. Той предивиди тенденцията за все по-премерено харчене от страна на клиентите още през 2006 г.
Въпросът в съвременната бизнес среда е „Ако сте продавач, който се стреми към купувачите от средната класа, как да задържите обема на продажбите?“, пише Entrepreneur. Експертите съветват:
- Събирайте информация. Записвайте всичко, от имена и имейл адреси до предпочитанията на определени клиенти. Използвайте добра, изпитана технология, за да съхранявате и използвате тези данни. Там, където някои от големите продавачи правят грешка е, когато от бизнес практиката им се изплъзне личния контакт. Контактът с клиентите от страна на служителите кара хората да се чувстват специални и повишава продажбите. Това е изпитана, позната формула, която днес е по-полезна от всякога.
- Организирайте специални събития. Те генерират трафик. Мислете за новите, по-вълнуващи начини, с които можете да привлечете хората. Опитайте с присъствието на местни популярни личности, с предложението за среща с автори на книги или визити от дизайнери и художници. Дайте на заетите хора причина, заради която да не пропуснат събитието във вашия магазин.
- Избягвайте намаленията. Да предлагате по-евтини стоки на средната класа може да доведе до обратен, нежелан резултат. С офертата за стока на по-ниска цена губите тази част от купувачите, които ще си помислят, че сте понижили качеството или че това е реалната стойност на предложението за покупка. Така може би ще привлечете хората с по-ниски доходи, но това ли е целта ви? Помислете как комуникирате марката си. Бъдете верни на собствената си концепция за продавач.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.