Как да спечелите от летния застой на бизнеса

Как да спечелите от летния застой на бизнеса

Как да спечелите от летния застой на бизнеса

Забавя ли се бизнесът ви в летните дни?

За някои фирми те са истинска благодат, захранваща с приходи цялата година. За други са време на небивал застой, когато никой не влиза в магазина с часове.

Умният фирмен ръководител не се оставя на лятното забавяне, а го използва ефективно.

Има няколко начина да влеете живителна сила в продажбите през горещите месеци. Можете да заложите на четири задачи, за да създадете скорост.

Ето кои са те.

1. Изчистете маркетинг съобщението. Фирмените ръководители познават продуктите и услугите си по-добре от всички останали, но понякога им е трудно да поднесат правилната информация на клиентите. Вместо да се фокусирате върху други неща през лятото, отделете време да се уверите, че уебсайтът ви, брошурите и други маркетинг материали подчертават ползите, които потребителите получават от покупката. Имайте предвид, че хората купуват поради две причини: за да се почувстват добре или да намерят алтернатива за своя болка. Уверете се, че маркетинг съобщението адресира едно от тези две неща. Обърнете се към професионалисти – копирайтъри и други.

2. Направете нова оценка на стратегията за привличане на вниманието в интернет. Използвайте лятото, за да внедрите инициативи като поставянето на интернет реклами, организирането на нетуъркинг събития, писането на блог. Помолете за препоръки настоящи клиенти. Формирайте партньорства. Обвързвайте в социалните медии.

3. Свържете се с настоящите клиенти. Хората, които вече са купили от вас, са ключът към продължителната ви стойност на пазара и растежа ви. Ревизирайте повтарящите се модели на купуване, които се открояват сред тях. Обадете им се, посетете ги или им изпратете електронна поща, за да предложите промяна на поръчките, допълнителни продукти и свойства. Обърнете им внимание, въпреки че ги смятате за сигурна потребителска база. Всъщност, трябва да го сторите точно затова.

4. Освежете програмите за тренинг на служители. Имате ли ясни очаквания как служителите ви трябва да си взаимодействат с клиентите? Ако не, е време да обновите тренировъчната си програма. Лятото е добра възможност за обучения, ако не е силният сезон за фирмата и работата на екипа ви е по-малко.

От сп. Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ