Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как се прави добра печатна реклама
Добрият стар печат все още може да ви рекламира успешно.
Ако сте решили в маркетинга си да заложите на вестници и списания знайте, че има някои особености на печатната реклама, които я правят по-ефективна. Електронното издание Мarketingminefield.co.uk говори за някои от тях. Те са следните:
- Добрата печатна реклама е с опростен шрифт. Ако добавите в текста много завъртулки, хората няма да си направят труда да разберат за какво става дума и ще прелистят страницата.
- Направете фокусирано предложение. Отправете само една оферта.
- Използвайте снимки вместо рисунки. Фотографиите се асоциират с реалния свят.
- Ако ще слагате рекламна снимка на място или събитие, публикувайте и текст под нея. Читателите, които гледат снимките, четат и обясненията.
- Можете да използвате и повече думи. Печатната реклама търпи включването на обяснения. Дългите подзаглавия също могат да свършат работа.
- Наблегнете на позитивите. Говорете за крайния ефект. Какво ще се случи на клиента? Какво ще стане?
- Позиционирайте рекламата от дясната страна на страницата. Повече хора ще я видят в този ъгъл.
- Сложете повече цвят. Не че обезателно ще привлече вниманието, но без него рекламата се слива.
- Ако публикувате поредица от съобщения – използвайте същия шрифт и цвят. Така ще създадете системност.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Рокади на ключови министри в гръцкото правителство в опит да бъде овладяна кризата с доверието
Свят |HydroHacks: NexGen Water Digit – Бъдещето на ВиК сектора
Икономика |Европейските телекоми призоваха за консолидация на индустрията, за да бъдат по-конкурентоспособни
Технологии |Китай и Русия подкрепят Иран, докато Тръмп притиска Техеран за ядрени преговори
Политика |Петролът на ОПЕК поскъпна до 73,34 долара за барел
Енергетика |Офисът на Twitter в снимки
Свят | Advertorial |Борисов се оплака, че мнозинството е станало 120 депутати. Пеевски: Когато поискам, мога да стана премиер
Политика |Джей Ди Ванс: Ще бъда „шокиран“, ако Тръмп премести ядрени оръжия в Полша
Политика |Звездата Ръсел Кроу влиза в ролята на най-ефективния руски агент на ЦРУ в нов шпионски трилър
Любопитно |На днешната дата, 14 март. Световен ден на съня
На днешната дата |Специалният пратеник за Украйна Кийт Келог е бил отстранен от всички преговори по искане на Кремъл
Свят |Не всяка работа е важна: Успешните стратегии за управление на времето
Техники за успех |Ройтерс: Русия е представила на САЩ списък с искания за сделка за прекратяване на войната срещу Украйна
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.