Как се прави добра печатна реклама

Как се прави добра печатна реклама

Добрият стар печат все още може да ви рекламира успешно.

 Ако сте решили в маркетинга си да заложите на вестници и списания знайте, че има някои особености на печатната реклама, които я правят по-ефективна. Електронното издание Мarketingminefield.co.uk говори за някои от тях. Те са следните:

  • Добрата печатна реклама е с опростен шрифт. Ако добавите в текста много завъртулки, хората няма да си направят труда да разберат за какво става дума и ще прелистят страницата.
  • Направете фокусирано предложение. Отправете само една оферта.
  • Използвайте снимки вместо рисунки. Фотографиите се асоциират с реалния свят.
  • Ако ще слагате рекламна снимка на място или събитие, публикувайте и текст под нея. Читателите, които гледат снимките, четат и обясненията.
  • Можете да използвате и повече думи. Печатната реклама търпи включването на обяснения. Дългите подзаглавия също могат да свършат работа.
  • Наблегнете на позитивите. Говорете за крайния ефект. Какво ще се случи на клиента? Какво ще стане?
  • Позиционирайте рекламата от дясната страна на страницата. Повече хора ще я видят в този ъгъл.
  • Сложете повече цвят. Не че обезателно ще привлече вниманието, но без него рекламата се слива.
  • Ако публикувате поредица от съобщения – използвайте същия шрифт и цвят. Така ще създадете системност.
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Протестът в София започна, хиляди хора вече са на площад "Независимост"
Полицията слага КПП-та на входовете към протеста в столицата
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Кая Калас: Ако се мисли за ограничаване на украинските въоръжени сили, трябва да се помисли и за руските
БНБ започна продажбата на стартови комплекти с евромонети
Как Испания преживя прехода от песети към евро и какви са поуките за България?