Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как ще изглежда рекламата в Instagram
Instagram съобщи, че първите реклами в приложението й ще започнат да се излъчват в САЩ от тази седмица.
Приложението ги представя, като обещава, че няма да бъдат натрапчиви, след като потребители разкритикуваха социалната мрежа за смартфони, че е променила условията си за ползване, за да допусне в галериите си снимкова реклама.
Instagram, която е собственост на Facebook, опитва да въведе рекламата по възможно най-деликатния начин, имайки предвид, че аудиторията й се включва, за да гледа творчески обработени, забавни и умно заснети фотографии. Рекламата в приложението на първо време ще е на отбран кръг рекламодатели, които вече са добре реализирани в Instagram.
Ето как ще изглежда. Тя ще може да се премахва от потребителите, които не желаят да я виждат, чрез менюто на приложението под символа „(…)”.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.