Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Близкото бъдеще на дигиталната реклама
Рекламните бюджети из целия свят все повече се насочват към рекламирането в дигиталните медии и социалните мрежи, които привличат вниманието на нарастващ брой хора.
Няколко водещи инструмента за онлайн рекламиране ще имат значително присъствие в близкото бъдеще на рекламния пазар, прогнозира BI Intelligence - звеното за пазарни изследвания към популярния американски сайт Business Insider.
Според BI, най-сериозен ръст в предстоящите години в онлайн средата ще има рекламното видео. То ще се радва на растящ интерес от страна на хората, и съответно на рекламодателите.
Освен това, в следващите 5 години пазарите из целия свят все повече ще адаптират мобилната реклама в телефони и таблети, смятат анализаторите. Прогнозата им съвпада с тази на редица други експерти, които също предрекоха възход на видео съдържанието за маркетингови цели. Мобилните платформи, според BI, ще задвижат сериозен ръст на рекламните вложения във видео, в интернет търсенето, социални мрежи. Те ще създадат още по-голяма "рекламна миграция" на долари от рекламата в традиционните печатни медии, радиото и телевизията, към онлайн медиите.
Ето и други акценти от прогнозата, посочени в Business Insider:
Мобилните платформи ще бъдат най-бързо развиващият се и нарастващ рекламен канал. Приходите от мобилна реклама в Съединените щати ще се покачват средно с 26.5% годишно до 2020 г.
Видеото ще бъде предпочитаният начин за рекламиране. Парите, харчени за рекламиране чрез видео, ще се увеличават по-бързо, отколкото тези за купуване на реклама чрез поява на преди нива в резултатите от търсене в Google или банерите. В Щатите се очаква то да се покачва с 21.9% годишно, до 2020 г.
Към 2019 г. търсенето на информация в мобилните устройства, най-вече в телефоните, ще надмине търсенето на такава в декстоп компютрите. Годишно парите за реклама в мобилното търсене ще се увеличават с 25.2%, докато парите за десктоп реклама при търсене ще намаляват.
Мобилните реклами, включително банерите, мултимедия, спонсорства, ще надминат декстоп дисплей рекламата дори по-рано, през 2017 г.
Рекламите в социалните мрежи ще имат бърза адаптация. Американските приходи от реклама в социалните мрежи ще нарастват с 14,9% годишно до 2020 г.
Резкият скок на употребата на инструменти за автоматизирано, машинно или т.нар. programmatic купуване на реклама създава сериозно засилване в споделянето на дигитални рекламни инвестиции чрез programmatic канали. Автоматизираните транзакции ще бъдат най-голям дял от общите дигитални разходи за реклама в Щатите тази година.
За разлика от дигиталната, традиционната реклама почти няма да има ръст до 2020 г. Очаква се общо тя да се увеличава с около 0.4% между 2015 и 2020 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.