Какво ново в дигиталния маркетинг през последната седмица

Какво ново в дигиталния маркетинг през последната седмица

В началото на есента маркетолозите по света започват да планират участия в конференции. Мнозина сред тях се замислят да разширят спектъра на присъствие на марките, които управляват, в медиите и се оглеждат за още медии, в които да покажат кампаниите си. Сред тези нови медии в полезрението им най-често се включват изданията от дигиталния свят. 

Междувременно, интересна и интригуваща статистика за глобалния дигитален маркетинг беше разпространена. Сайтът Adweek посочва факти от последната седмица, които авторите му считат за любопитни, очертаващи тенденции или разкриващи повече за настоящата онлайн медийна среда на света. Ето и част от фактите. 

  • Шефът на популярния американски сайт BuzzFeed Джона Перети обяви, че над 75% от прегледите на дигиталната медия за цялото й съдържание идват от мрежи, които не са собственост на BuzzFeed. По-точно, публикуването на видеоклипове във Facebook води до 27% от прегледите на информация от BuzzFeed, а социалната мрежа Snapchat допринася за 21%. 
  • Изпълнителният директор на компанията за измерване PubMatic Раджийв Гоул заяви пред публика, че около 40% от германците използват програми за блокиране на рекламата в интернет (ad blockers). Делът е значително по-голям спрямо американците, при които той се оценява на около 10%. 
  • Ейми Кол, ръководител бранд развитие на Instagram за региона на Европа, Близкия изток и Африка, даде повод марките да се замислят за купуване на реклама в Instagram, след като цитира данни от 400 международни проучвания на Nielsen, обхващащи кампании, реализирани за период от 2 години. Според Кол 97% от рекламите в тези кампании в Instagram са предизвикали значителна възвръщаемост, като средно всяка кампания има 17% отклик.
  • Най-големият сайт на Китай за b2c търговия между фирми и хора - JD.com, вече има над 600 млн. потребители и 373 млн. души, които купуват директно от него. 
  • Приложението за анонимни съобщения Whisper се сдоби с над 10 млн. потребители, 10 млрд. прегледа на страници месечно и 1 млн. потребители всяка минута. 
  • Компанията за дигитален маркетинг Monetate, който има достъп до над 7 млрд. шопинг изживявания в потребителската си база, откри че през второто тримесечие на 2015 г. трафикът към сайтовете за електронна търговия е нараснал с 30% на годишна база. Освен това, по нейни данни разговорите в интернет пространството, свързани с продажби, са скочили с 46% през този период - това е най-вече стимулирано от клиентите, които купуват от мобилни устройства. 
  • Американският кандидат за президент от Демократичната партия Бърни Сандърс изпрати съобщение в Twitter в сряда миналата седмица по време на нощта на републиканския телевизионен дебат. Аналитичната компания Socialbakers отчете, че Сандърс е получил 452 000 интеркации в отговор - ретуитове, отговори и харесвания само в същия ден. В сравнение със средния брой на интеракциите в профила му - 36 700 на ден през миналия месец, ръстът е бил голям и се е оформила цяла миникампания в негова полза. 
  • От другата страна на политическата арена, републиканският президентски кандидат в САЩ Доналд Тръмп се сдоби с над 7,5 млн. прегледа във Vine (т.нар. Vine loops) в профила си в приложението, а не беше използвал видео платформата от 2013 г. 
  • Бонус факт: Hampton Creek е стартъп за пакетиране на стоки в Америка, който използва данните, за да създава нови видове здравословни храни, с които се надява да покори пазара. Фирмата си поставя за цел да създава печеливши, екологични и здравословни стоки. През последната седмица шефът й Джош Тетрик заяви пред публика на конференция, че екипът му основава работата си на данни от... над 400 000 вида растения. 
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ