Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Карат България с награда от Webit 2011 за ефективност на дигиталната индустрия
Интернет департаментът на Карат България в сътрудничество с локалните представителства на Huts JWT и Wunderman спечели награда на Webit 2011 за ефективност и креативност при използването на Интернет като медиа за кампанията на Нокиа - Angry Birds Tournament.
Агенцията е победител в категорията „Забавление”, а проектът е единствения, който получи награда за българския Интернет пазар.
Webit Congress е единственото събитие за дигиталната индустрия на Централна и Източна Европа и едно от най-големите на Стария континент, което събира цялата дигитална общност на едно място. Повече от 5 000 посетители от над 40 държави участваха в тазгодишното издание на форума.
Наградите на Webit 2011 са основна част от специалната програма Webit Ambassadors, която събира специалисти с високи познания в сферата на дигиталния маркетинг и има за идея да поощрява развитието на дигиталната индустрия в Централна и Източна Европа и да подкрепя проекти, доказващи ефективността на тази медия.
Успехът за Карат България не би бил възможен без изключителната подкрепа на Нокиа България и екипите на Huts JWT и New Moment – партньор на Wunderman в България, коментираха от интернет департамента.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.