Карат България с награда от Webit 2011 за ефективност на дигиталната индустрия

Карат България с награда от Webit 2011 за ефективност на дигиталната индустрия

Интернет департаментът на Карат България в сътрудничество с локалните представителства на Huts JWT и Wunderman спечели награда на Webit 2011 за ефективност и креативност при използването на Интернет като медиа за кампанията на Нокиа - Angry Birds Tournament.

Агенцията е победител в категорията „Забавление”, а проектът е единствения, който получи награда за българския Интернет пазар.

Webit Congress е единственото събитие за дигиталната индустрия на Централна и Източна Европа и едно от най-големите на Стария континент, което събира цялата дигитална общност на едно място. Повече от 5 000 посетители от над 40 държави участваха в тазгодишното издание на форума.

Наградите на Webit 2011 са основна част от специалната програма Webit Ambassadors, която събира специалисти с високи познания в сферата на дигиталния маркетинг и има за идея да поощрява развитието на дигиталната индустрия в Централна и Източна Европа и да подкрепя проекти, доказващи ефективността на тази медия.

Успехът за Карат България не би бил възможен без изключителната подкрепа на Нокиа България и екипите на Huts JWT и New Moment – партньор на Wunderman в България, коментираха от интернет департамента.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Слънце до обяд, следобед - облаци и превалявания