Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кодирана реклама пробива в телевизията
Бавно, но сигурно, в американския телевизионен ефир навлиза употребата на QR (Quick Response) кодовете. Този вид квадратни, черно-бели кутийки, които изглеждат като баркодове, си проправят път, освен в печатните медии и в американските телевизионни канали.
Освен това, все повече и повече потребителите в Европа ги виждат по кориците и страниците на списанията и в билбордовете.
Преди седмица CNN ги използва по иновативен начин, като ги показа на малкия екран докато вървеше републиканския президентски дебат във вечерните часове. Чрез тях телевизията предложи на зрителите си да ги заснемат със смартфоните си и да получат допълнителна информация по въпроса. „Ще видите електронен код на телевизионния екран“, обясни на зрителите водещият на CNN Джон Кинг. „Можете да направите снимка на този код. Ще получите допълнителен достъп до информация за нашия дебат, видео, заснето зад кулисите, анализи и съдържание“, каза той.
Освен това Google използва QR кодовете, за да увеличи употребата на справочника си за местния бизнес.
Въпреки масовизирането на този вид технология в телевизионния ефир на Щатите, все пак анализаторите подчертават, че развитието й в страната е в начален стадий, докато в Япония тя вече е силно разпространена.
В Европа засега няма сериозен пробив. Технологията е възпрепятствана от проблем при разчитането на кодовете поради липса на стандартизация. Не всички смартфони, които се разпространяват, разполагат с необходимия вграден софтуер, за да ги разчитат.
Този проблем е налице и в Америка. Там обаче специалистите правят всичко възможно той да бъде преодолян до началото на есенния телевизионен сезон, който приковава пред малкия екран милиони американски зрители. „Употребата на кодовете започва да се разпространява, защото все повече хора притежават смартфони и много от тези телефони имат сканиращото приложение, с което да ги разчетат“, каза пред „Ню Йорк Таймс“ Майкъл Бекър, управителен директор на Асоциацията за мобилен маркетинг на Северна Америка. Той подчертава, че тази технология е бърз и опростен начин да бъде достигнато до целевата аудитория на по-богатите, любопитни клиенти със склонност да бъдат интерактивни и да изпробват нови възможности.
Брадфорд Мейтсън, маркетинг директор на компанията с бързооборотни стоки Bluefly заяви пред „Таймс“: „Виждаме, че това е страхотен начин да достигнем до аудиторията по измерим начин. Това е нещо ново за нас, но очакваме посещенията в страницата ни да се удвоят.“ Това е първата компания в САЩ, която вгражда QR кодовете в телевизионната си реклама.
В общи линии QR кодовете могат да докажат, че мобилните устройства ще имат нарастващо значение като връзка между бързите за получаване маркетинг съобщения и все по-детайлната информация, която потребителите изискват, преди да вземат решение за покупка, коментират в revenews.com. Приложена правилно, тази технология може да даде ранно конкурентно предимство на рекламодателите, които я направят част от интегрираната си маркетинг стратегия.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цвете от пустинята Атакама в Чили може да крие ключа към устойчиви на суша култури
Любопитно |Испания залага на имиграцията за облекчаване на недостига на работна ръка
Свят |ЕК ни дава на съд за непълно въвеждане на правилата за командированите водачи
ЕС |Goldman Sachs: Твърде рано е да се тревожим за балон в BigTech
Финанси |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |Островът Ташироджима: Царството на котките
Любопитно |Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Финанси | Коментари |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.