"Кока-Кола" с нови две идейни реклами


"Не обичам Coca-Cola (продуктът), но съм влюбена в бранда. Те са истински гении, когато стане дума за емоциално рекламиране. Първо кутийката за споделяне, сега това... великолепно, най-оригиналният бранд на пазара“.

Това гласи в свободен превод коментар под YouTube видеото на новата реклама на "Кока-Кола" от Колумбия. Кампанията показва уникален експеримент на глобалния бранд – на колумбийски плаж, под горещото слънце се предлага бутилка кола от лед. Тя е с традиционната за стъклената бутилка на "Кока-Кола" форма, но се разтапя напълно под слънцето за няколко часа. Без вреден отпадък, екологично.

Това е едната от двете най-нови кампании на "Кока-Кола", които обикалят мрежата в последните дни. Втората, която споменава интернет потребителят, е реализирана в Сингапур. Там бяха предложени кутийки с кола, които могат да се разделят на две - за да ги споделиш с приятел.

С тези два рекламни експеримента брандът, произвеждан във всички страни по света освен в Северна Корея и Куба, се доказва като такъв, какъвто го описва YouTube потребителят – силен в маркетинга по отношение на идейното и иновативното.

Ето ги и рекламите.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тейлър Суифт измести Мадона в класацията на най-успешните музикални изпълнители
Румен Спецов освободи председателя на УС на "Лукойл" Евгени Маняхин
Цената на биткойна падна под 90 хил. долара за първи път от седем месеца
КС: Председателят на НС няма право да се произнася еднолично за национален референдум
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
Сундар Пичай: Никоя компания няма да бъде защитена, ако AI балонът се спука
Гръцките железници започват 24-часова стачка
Обществено обсъждане: Предвижда се нов единен електронен билет за влак, автобус, самолет и воден транспорт