Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Кока-Кола" с нови две идейни реклами
"Не обичам Coca-Cola (продуктът), но съм влюбена в бранда. Те са истински гении, когато стане дума за емоциално рекламиране. Първо кутийката за споделяне, сега това... великолепно, най-оригиналният бранд на пазара“.
Това гласи в свободен превод коментар под YouTube видеото на новата реклама на "Кока-Кола" от Колумбия. Кампанията показва уникален експеримент на глобалния бранд – на колумбийски плаж, под горещото слънце се предлага бутилка кола от лед. Тя е с традиционната за стъклената бутилка на "Кока-Кола" форма, но се разтапя напълно под слънцето за няколко часа. Без вреден отпадък, екологично.
Това е едната от двете най-нови кампании на "Кока-Кола", които обикалят мрежата в последните дни. Втората, която споменава интернет потребителят, е реализирана в Сингапур. Там бяха предложени кутийки с кола, които могат да се разделят на две - за да ги споделиш с приятел.
С тези два рекламни експеримента брандът, произвеждан във всички страни по света освен в Северна Корея и Куба, се доказва като такъв, какъвто го описва YouTube потребителят – силен в маркетинга по отношение на идейното и иновативното.
Ето ги и рекламите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.