Колко дълго се воюва за доверието на клиентите

Колко дълго се воюва  за доверието на клиентите

На всяка компания може да са необходими множество препоръки и пари, за да спечели доверието на клиентите. А колко време й е нужно?

Ново изследване, проведено в Щатите, твърди че са необходими поне 2 години. Само след този период може да се каже, че една нова марка е спечелила база от лоялни потребители, посочва материал на списание Entrepreneur.

Изследването е било проведено от компанията за наблюдение на потребителската ангажираност SDL сред 2835 души на 6 континента и 9 пазара. Използвани са 5 езика за комуникация. Потърсено е мнението на купувачи от 5 поколения.

Според SDL е необходимо повече от двойно по-дълго време компанията да започне да печели от завоюваното от нея доверие. След 5 години доверието в марката се осребрява, твърдят авторите. Смята се, че едва тогава бизнесът достига т.нар. пределна точка на развитието си, в която потребителите започват да харчат пари за неговата марка. 

5 години може да изглеждат на предприемачите като цяла вечност, но ако помислим за хората в живота ни, които са истински важни и ще останат до нас – приятели, колеги, партньори и близки, ще установим, че ги познаваме поне от толкова време, ако не и от по-дълго.

Това, с което може да се ускори процеса на създаване на доверие, е неуморната комуникация с потенциалните клиенти. Активното изпращане на съобщения към тях всеки ден, всеки час работи за компанията, дори привидно да не се случва нищо след него. Много от клиентите  най-вероятно са хора, които не обичат да пишат в отговор. Затова се изисква постоянство.

И още: Всичко трябва да бъде добре съгласувано с демографията на целевата аудитория на маркетинга.

По-младата публика на възраст между 18 и 27 години е по-вероятно да вижда съобщенията на бранда в Twitter. Тази между 28 и 36 години ще вижда брандираното съдържание във Facebook и рекламата на мобилните уебсайтове. Хората от поколението X, между 37 и 49 години, са по-склонни да комуникират с бранда в онлайн чат. Тези между 50 и 68 години предпочитат реалната комуникация в гишетата за помощ на клиента.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Мерил Стрийп: Не оставяйте пречките да ви смажат. Никога не е късно за завръщане
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Скрита климатична промяна може да е подтикнала епичните тихоокеански плавания преди 1000 години
Бизнес активността в еврозоната завършва 2025 г. на по-слабо от очакваното ниво