Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Колко дълго се воюва за доверието на клиентите
На всяка компания може да са необходими множество препоръки и пари, за да спечели доверието на клиентите. А колко време й е нужно?
Ново изследване, проведено в Щатите, твърди че са необходими поне 2 години. Само след този период може да се каже, че една нова марка е спечелила база от лоялни потребители, посочва материал на списание Entrepreneur.
Изследването е било проведено от компанията за наблюдение на потребителската ангажираност SDL сред 2835 души на 6 континента и 9 пазара. Използвани са 5 езика за комуникация. Потърсено е мнението на купувачи от 5 поколения.
Според SDL е необходимо повече от двойно по-дълго време компанията да започне да печели от завоюваното от нея доверие. След 5 години доверието в марката се осребрява, твърдят авторите. Смята се, че едва тогава бизнесът достига т.нар. пределна точка на развитието си, в която потребителите започват да харчат пари за неговата марка.
5 години може да изглеждат на предприемачите като цяла вечност, но ако помислим за хората в живота ни, които са истински важни и ще останат до нас – приятели, колеги, партньори и близки, ще установим, че ги познаваме поне от толкова време, ако не и от по-дълго.
Това, с което може да се ускори процеса на създаване на доверие, е неуморната комуникация с потенциалните клиенти. Активното изпращане на съобщения към тях всеки ден, всеки час работи за компанията, дори привидно да не се случва нищо след него. Много от клиентите най-вероятно са хора, които не обичат да пишат в отговор. Затова се изисква постоянство.
И още: Всичко трябва да бъде добре съгласувано с демографията на целевата аудитория на маркетинга.
По-младата публика на възраст между 18 и 27 години е по-вероятно да вижда съобщенията на бранда в Twitter. Тази между 28 и 36 години ще вижда брандираното съдържание във Facebook и рекламата на мобилните уебсайтове. Хората от поколението X, между 37 и 49 години, са по-склонни да комуникират с бранда в онлайн чат. Тези между 50 и 68 години предпочитат реалната комуникация в гишетата за помощ на клиента.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.