Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Компаниите, които обичат Свети Валентин
Днешният празник на влюбените Свети Валентин е колосален бизнес за много водещи марки по света. Тази година, на 14 февруари ще бъдат похарчени общо около 18,6 милиарда долара за подаръци, романтични вечери, облекло и други принадлежности, свързани с роматичната любов. Това са очакванията на пазарни наблюдатели, цитирани от „Уолстрийт джърнъл“.
Специално в САЩ се очаква всеки американец да похарчи средно 126,03 долара, твърдят от американската Федерация на търговците на дребно.
Въпреки че потребителските навици се променят, някои продукти като картичките до любимия за Свети Валентин, шоколадовите бонбони и бельото, остават класика и се купуват винаги. Фирмите, които ги предлагат и активно се рекламират, печелят значително от продажбата им. Други продукти като бижутата, които се подаряват, са по-малко популярни. Покупката им зависи от навиците на отбран кръг клиенти, които могат да си ги позволят.
Компаниите, които печелят най-вече на Свети Валентин, се отнасят към празника като към жизненоважен момент за финалния резултат на бизнеса.
Анализаторите на „Уолстрийт джърнъл“ обръщат внимание на Свети Валентин от гледна точка на икономическите тенденции и потреблението, което той налага. Те представиха списък на компаниите, „които обичат празника“ в Америка – един от регионите на света, в които романтичната любов се празнува активно. Продуктите и услугите, които те предлагат, са сред най-популярните на днешния ден, и в останалите развити икономики.
Според тях най-печеливша на този празник в страната ще бъде American Greetings Corp. Тя е публична компания с централа в Кливланд, щата Охайо, която се търгува на нюйоркската фондова борса и продава поздравителни картички. Продажбите й в последните 12 месеца възлизат на 1,75 млрд. долара. Според наблюдателите, Свети Валентин е вторият ден с най-голямо търсене на картички през календарната година, след Коледа. Проучвания в САЩ показват, че 54% от хората, потвърдили, че ще празнуват Деня на влюбените, са заявили, че положително ще купят картичка за любимия човек.
Друг бизнес, посочен на второ място в списъка с фирмите, които "обичат" днешния празник в САЩ, е 1-800-Flowers.com Inc. Вероятно се досещате, става дума за интернет поръчки на цветя и подаръци. Компанията е фамилен бизнес. Собственост е на американското семейство Маккан. Изпълнителен директор е основателят й Джим Маккан. Президент - синът му Крис.
Следва производителят на бонбони и сладки изделия The Hershey Cо. В последните 12 месеца той може да се похвали с продажби в
САЩ за 6,64 милиарда долара. На празника ще предложи специална серия шоколадови бонбони с формата на сърца от бранда й Bliss. Фирмата имаше особено силна година през 2012-а, с над 9% ръст в продажбите. През 2013 г. очаква продажбите й да се повишат между 5 и 7%. Това са посочили нейни представители пред инвеститорите й.
Сред останалите големи марки, които печелят от празника на влюбените в Америка, са сочени Tiffany & Co., специализирана в продажбата на бижута, Limited Brands Inc., която продава бельо, Church & Dwight Co. Inc., която произвежда най-купуваните в Щатите кондоми (Trojan), IAC/InteractiveCorp., чиито водещ продукт е платформа за онлайн запознанства с хора от противоположния пол, и Bloomin’ Brands Inc., която притежава популярна верига ресторанти.
Повече информация за фирмите, можете да прочетете в първоизточника тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Шефът на СТО за световната търговия след митата: Очуканa и насиненa, но все още на крака
Икономика |КТ "Подкрепа" предлага промени в данъчната и осигурителната система
Политика |PayPal ще интегрира Agentic Commerce Protocol в ChatGPT
Технологии |Омбудсманът иска спешни мерки заради липсата на формула за изчисляване на парното
Политика |Банките от еврозоната затягат достъпа до кредити поради търговски рискове, показва проучване на ЕЦБ
Финанси |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Свят |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.