Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Коя медия да изберете за своята реклама
"Половината пари, които харча за реклама, са изгубени. Проблемът е, че не знам коя половина“, е казал още през 19 век прочутият търговец от щата Филаделфия Джон Уонамейкър. Той е автор на идеята за магазина като търговско пространство и измисля въвеждането на етикетите с цени.
Повечето представители на средния и малък бизнес и днес са изправени пред дилемата на Уонамейкър. За разлика от рекламодателите-гиганти, те не могат да си позволят огромни бюджети за телевизионни реклами и страници в елитни списания.
Естествено, ключът е в това да намерите подходящия рекламен канал, който най-добре ще се отплати на бизнеса ви, подсказва сп. Entrepreneur. Ето няколко конкретни препоръки:
Печатните медии
Въпреки мрачните прогнози за смъртта на печата, рекламата в тях си заслужава за някои сфери на бизнеса. Местните издания са добра оферта. В тях можете да продадете полезни стоки и услуги на гражданите с местожителство, близо до адреса на вашата фирма. Печатните медии с национално разпространение пък са подходящи например за реклами на продукти, предназначени за бъдещи родители, семейството, домашния бит.
Телевизията
Засега силата на влияние на тази медия е неоспорима. Тя е подходяща за промотиране на нова кола. В ефира на живо може да се рекламира кухненско обзавеждане или фитнес уред, чиито качества са най-убедителни, когато се демонстрират. Такива реклами обикновено е хубаво да съдържат призив за действие чрез телефон или уесайт.
Радиото
То е най-добро за достигането на младата, добре образована и вече работеща аудитория, която може да си позволи собствен автомобил. В колите има радио, което винаги работи на път за офиса или вечер, когато трафикът "арестува" пътуващите към вкъщи.
Списанията
Продават красота и лукс, стил и начин на живот, предмети-мечти, приятни и полезни услуги за ежедневието и за свободното време, добро настроение и нещо, с което да се похвалите. Всичко според специфичната аудитория. Какви са вашите клиенти – предимно мъже или по-скоро жени? Какъв е доходът им? Ето това са въпросите, които най-точно ще ви ориентират защо трябва да се рекламира и в списания.
Реклама в справочниците
Съобщенията в безплатните градски информационни гайдове или в справочниците с жълти страници са подходящи за заведения за хранене, магазини, местни услуги по домовете като поправки на електрически уреди или водопроводна система, козметични, фризьорски салони, зъболекарски, юридически услуги, учебни заведения и изобщо всички видове малък бизнес в големия град.
Интернет банери, онлайн кампании
Публикациите в интернет вършат добра работа, ако предлагате поръчка на услугата или продукта си с sms, по телефона или чрез сайта си.
E-mail маркетинг
Много евтино и ефективно, ако успеете да съберете електронните адреси на тези, до които искате да достигнете. Така можете да осведомявате постоянните си клиенти и да им предлагате да ви препоръчат на други. Тази форма на реклама е подходяща за големи магазини за хранителни продукти и стоки за дома, които постоянно предлагат намаления.
Маркетинг в интернет търсачките
Искате да сте на един клик разстояние, нали? Много ефективно и сравнително евтино може да ви излезе заплащането за това да излизате напред в резултатите от търсенето в Google, Microsoft, AOL. Рекламата ви ще се появява, когато някой потребител е потърсил в търсачките конкретните ключови думи, свързани с вашия бизнес. (И ще заплащате за всяко кликване върху предложението на вашия бизнес.) Този вид реклама все още върши много добра работа при популяризирането на оферти, свързани с туризъм, играчки, обувки и др.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Агентите на ФБР: Спирането на работата на правителството застрашава националната сигурност
Свят |Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |OpenAI детронира SpaceX като най-ценната частна компания в света с оценка от 500 млрд. долара
Компании |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.