Кратки анимации рекламират Oreo в Америка


Американският производител National Biscuit Company (Nabisco), собственост на Кraft Foods, финансира любопитна рекламна кампания за бисквитките Oreo.

В последните седмици в САЩ и в Канада кафявите кръгли бисквитки започнаха да се рекламират с поредица от кратки анимационни реклами, идея на агенция DraftFCB.

Филмчетата са шест и продължават не повече от 10 секунди. Всяко от тях представя различни герои и ситуации. Кампанията всъщност е насочена към децата - най-сериозните потребители, на чиято молба реалните купувачи – родителите, трудно могат да откажат.

Три от кратките филмчета ви представяме тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Тази нощ преминаваме към зимно часово време
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Тръмп: Китай може да помогне на САЩ в отношенията с Русия
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
Откриха наскоро изчезнала картина на Пабло Пикасо