Краят на епохата „Милениум” в маркетинга

Краят на епохата „Милениум” в маркетинга

Възрастта е само една цифра. Защо трябва да й придаваме такова значение и да я поставяме в центъра на маркетингови кампании, пита Hotwire PR. В новия си обзор Communications Trends Report експертите на агенцията обобщават, че 2016 година ще е преломна – рекламодателите ще разберат, че е безполезно възрастта да е на фокус в маркетинг политиките.

Никой не иска да му лепят етикети: поколението на хилядолението наистина има общи характеристики, но всеки човек се идентифицира със своята уникалност. Ако кампанията изначално се прицелва в млади потребители, които се възприемат като еднородна група, тя е обречена на провал, убедени са експертите от Hotwire PR.

2016 година ще стане равнодушна към възрастта. Епохата, в която рекламата се таргетираше по полововъзрастов признак, отминава. Напред ще излязат брандовете, които ще се научат да разделят аудиторията въз основа на нейните ценности и интереси.

Необходимо е да се създава съдържание без оглед на възрастта, за да импонира на всяка група. И едни от първите, които си дадоха сметка за това са McDonald’s, чиито шеф  Стив Истербрук обяви, че е време за промяна, за  по-специфична работа с клиентите вместо стремежа да се обхванат всички „милениали” или поколението Y, коментират от Hotwire PR.

Създаването на правилния контент обаче е 50% от работата, другите 50 са той да стигне до аудиторията, като се подберат правилно каналите и т.нар. агенти на влияние.

Много маркетолози например знаят за Snapchat, но използват ли го? Аналогична е ситуацията и с доста други популярни проекти като Tumblr, Pinterest, Telegram, Periscope, Meerkat.

От Hotwire PR препоръчват да се търсят активни потребители  („гуру”) на тези канали вътре в компаниите и да им се поръчва работа с конкретна платформа. И в момента, в който компанията усвои успешно един канал, трябва, без да се бави, да минава на следващия.

Важно е също така много добре да се анализира и осмисли какво съдържание трябва да се създава за различните канали, а и също така кой формат ще „взриви” определена аудитория. Не пропускайте в никакъв случай и така наречените агенти на влиянието като първо проучите по какъв начин работят с други брандове. Някои, без хонорар, няма да напиша и ред. Но пък други ентусиазирано ще опишат даден продукт или услуга само защото им е интересено.

 

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ