Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Краят на епохата „Милениум” в маркетинга
Възрастта е само една цифра. Защо трябва да й придаваме такова значение и да я поставяме в центъра на маркетингови кампании, пита Hotwire PR. В новия си обзор Communications Trends Report експертите на агенцията обобщават, че 2016 година ще е преломна – рекламодателите ще разберат, че е безполезно възрастта да е на фокус в маркетинг политиките.
Никой не иска да му лепят етикети: поколението на хилядолението наистина има общи характеристики, но всеки човек се идентифицира със своята уникалност. Ако кампанията изначално се прицелва в млади потребители, които се възприемат като еднородна група, тя е обречена на провал, убедени са експертите от Hotwire PR.
2016 година ще стане равнодушна към възрастта. Епохата, в която рекламата се таргетираше по полововъзрастов признак, отминава. Напред ще излязат брандовете, които ще се научат да разделят аудиторията въз основа на нейните ценности и интереси.
Необходимо е да се създава съдържание без оглед на възрастта, за да импонира на всяка група. И едни от първите, които си дадоха сметка за това са McDonald’s, чиито шеф Стив Истербрук обяви, че е време за промяна, за по-специфична работа с клиентите вместо стремежа да се обхванат всички „милениали” или поколението Y, коментират от Hotwire PR.
Създаването на правилния контент обаче е 50% от работата, другите 50 са той да стигне до аудиторията, като се подберат правилно каналите и т.нар. агенти на влияние.
Много маркетолози например знаят за Snapchat, но използват ли го? Аналогична е ситуацията и с доста други популярни проекти като Tumblr, Pinterest, Telegram, Periscope, Meerkat.
От Hotwire PR препоръчват да се търсят активни потребители („гуру”) на тези канали вътре в компаниите и да им се поръчва работа с конкретна платформа. И в момента, в който компанията усвои успешно един канал, трябва, без да се бави, да минава на следващия.
Важно е също така много добре да се анализира и осмисли какво съдържание трябва да се създава за различните канали, а и също така кой формат ще „взриви” определена аудитория. Не пропускайте в никакъв случай и така наречените агенти на влиянието като първо проучите по какъв начин работят с други брандове. Някои, без хонорар, няма да напиша и ред. Но пък други ентусиазирано ще опишат даден продукт или услуга само защото им е интересено.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.