Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Лакост": Брайвик да спре да носи дрехите ни!
Норвежкият екстремист Андерш Брайвик настоява да носи червен пуловер марка „Лакост” при разходките си извън затвора. Френската модна марка не намери това за забавно.
Шефовете на „Лакост” са изпратили писмо до властите в Осло, в което настояват 32-годишният терорист да оставя дрехите си с логото на алигатора в затворническата килия, когато излиза навън. „Компанията смята, че носенето на дрехите им от такъв човек може сериозно да навреди на репутацията им”, заяви говорител на „Лакост” пред норвежкия ежедневник „Дагбладет”.
Брайвик, който на 22 юли уби 77 души в Норвегия, се идентифицира силно с луксозната френска марка. Той споменава „Лакост” в прочутия си манифест от 1500 страници. Там пише, че дрехите на марката „дават възможност да се държиш като образован европеец с консервативна нагласа”. В манифеста е включена и снимка на Брайвик, облечен с черен пуловер „Лакост”. В първото си появяване пред съда на 25 юли той бе облечен с червена блуза с крокодилче, което ясно се вижда на снимките, където терористът седи в полицейска кола. „Ситуацията явно е кошмарна за една от най-изтъкнатите френски компании за облекла”, смятат редакторите на френския вестник „Либерасион”.
Оплакванията за репутацията на една марка очевидно не са най-подходящото нещо след подобна терористична атака, затова „Лакост” изчакаха досега, за да споделят тревогите си с норвежката полиция. Според коментаторите от сп. „Тайм” обаче публичността, която този иск създава на връзката на Брайвик с марката, ше накара директорите на компанията да пожелаят да си бяха мълчали.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.