Лондонски агенции спечелиха Гран при в Кан за най-добра реклама от здравния сектор

Лондонски агенции спечелиха Гран при в Кан за най-добра реклама от здравния сектор

Две рекламни агенции от Лондон - Ogilvy London и FCB Inferno, грабнаха вниманието на света и получиха международно признание, като спечелиха Гран при в най-престижния международен конкурс за рекламни постижения всяка година - започналия в Кан, Франция, фестивал Canne's Lions. Агенциите бяха отличени за работата им за рекламодатели от здравния сектор с награди Lions Health, съобщава Adweek. 

Ogilvy London грабна приз в категорията "Pharma", а FCB Inferno - в "Health & Wellness". 

Наградената реклама на Ogilvy надмина по оценка десетки други подадени заявки от целия свят. Тя се казва "Breathless Choir" - кампания, в рамките на която 18 непознати с хронични респираторни заболявания се срещат, за да заработят с диригент и да се научат да пеят отново. Освен тази награда, кампанията спечели и две награди Златен лъв в категорията "Health & Wellnesss". 

FCB Inferno взе най-високото отличие в "Health & Wellness", за кампанията си "Project Literacy", изготвена за издателството Pearson. В рамките на инициативата бяха създадени илюстрации за всяка буква от азбуката на английски език, които показват проблем с грамотността. 

Офисът в Буенос Айрес на Ogilvy - агенция David, също получи високо отличие. Агенцията се сдоби с два приза и Гран при за социална кауза на United Nations Foundation, за кампанията "Man Boobs" в полза на здравно движение за борба с рака на гърдата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ