Марката и вашата аура

Марката и вашата аура

Марката и вашата аура

Марките са живи. Те предизвикват сълзи в очите на хората, провокират към действие, карат клиентите да се забавляват. Те са много повече от име. Представляват всичко, което обгражда името – логото и аурата.

Марките станаха провокативни сили, които могат да предизвикат съпричастие или омраза. Начинът, по който ги възприемат хората все повече зависи от това кой ги представлява и продава. Излъчването на хората в маркетинга допълнително работи за марката. 

Вие марка ли сте? Списание New York преди време определи Челси Клинтън като марка. Тя си е такава, независимо, че не продава нищо. Такъв е и баща й, и Америка. Британската кралица - също.

Ако имате намерение да се развиете като марка, помислете какво точно ще е посланието ви. Тоест, създайте си аура. Поставете си определения. Уверете се, че качествата, които опитвате да си припишете, наистина отговарят на същността ви. Уверете се, че посланието, което искате да внушите проличава от името ви, от външния ви вид, от представата за вас в интернет и от това как се чувствате (а не как бихте искали да се чувствате и изглеждате). После се погледнете в огледалото. Погледнете се отгоре и отстрани, но с чужди очи. Как някой външен би реагирал на вашето излъчване?

Сега да приемем, че сте маркетинг консултант. Независимо дали продавате IBM или марка принадлежности за лъскане на обувки, вашата лична аура трябва да говори нещо адекватно на останалите.

Класически ли изглеждате? От центъра ли сте? От близкия град? Изглеждате ли като човек, който знае какво се случва навсякъде зад кулисите? Вие на предния ред ли седите или човек като вас седи в средата на залата?

Вашето лично излъчване трябва да импонира на марката, която представлявате. Защото, ако не го направите, ще загубите внушението на марката, която продавате, а накрая можете да загубите и работата си.

Независимо дали представлявате мега бранд, или говорите за по-малка компания, позната само на вътрешния пазар, ако използвате връзките си в малките общности и подходящото лично излъчване, можете само да спечелите.

Сами не сте способни да промените чувството, мисълта, възприятието на хората към корпоративната марка. Но можете да засилите въздействието й като използвате личната си аура.

Емили Стоун за електронното издание MarketingAbout

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ