Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг с sms-и? Това работи!
Организирате събитие? Изпратете на участниците, потвърдили че ще дойдат, sms за напомняне, че след няколко дни ще се радвате да се видите с тях. Това съветват британски експерти.
Sms-ите остават работещ инструмент за маркетинг на услуги и преживявания - кой би пропуснал да прочете съобщение на смартфона, където и да се намира, дори и ако е в среща?
Ако пък искате да промотирате продукта си, това също е добър избор. Употребата на мобилни телефони по света остава по-разпространена от тази на интернет и от фиксирания интернет достъп с кабел, посочва американското Inc.
Маркетингът с SMS-и е сравнително евтин спрямо други видове кампании, продължават те. В същото време може да има висока възвръщаемост на инвестицията. Известни са много причини, които доказват защо е полезно да се насочите към него. Ето и част от най-ефективните тактики за използване на съобщения за маркетинг.
- Предложете стимули. Изкушете клиентите, като им предложите талони за намаления, много добри сделки. Създайте впечатление, че клиентът е част от специално общество на хората, които могат да се възползват от тези предложения.
- Пишете кратко и с дружелюбен тон. Над 90% от SMS-ите са прочитани за не повече от 3 секунди. Те са личен начин за свързване с клиентите. Използвайте 160-те им знака, за да предложите добавена стойност към продукта или услугата и да мотивирате положителен отговор.
- Включете призив за действие. В случая на благотворителните инициативи например, два фактора задвижват всяка кампания с SMS-и - ключова дума и кратък код за отговор. Ако искате клиентите да участват в кампанията ви, напишете и изпращайте съобщение, в което думата и кодът за отговор се отличават видимо.
- Използвайте MMS. Картинката в съобщение понякога може да има много по-провокиращ ефект от 160-те знака. Така е, когато снимката говори повече от думите. В MMS-а може да включите и линк към видео в YouTube, в което разказвате повече.
- Ако предлагате конкурс или състезание с участие с SMS-и, направете събитието интерактивно. Организирайте го в специален сайт и в социалните медии. Те са простичък, но силен начин за намиране на обратна връзка.
- Окуражавайте. Някои компании използват текстовите съобщенния, за да мотивират клиенти да се включват в техни инициативи, да споделят в социалните медии. Награждават участващите за усилието с намаления, подаръци, ексклузивни права.
- Създайте чувство на спешност. Включете дата, до която човек може да отговори - така ще се сдобиете с желания отговор по-бързо.
- Ако предлагате в съобщение оферта за покупка, предлагайте само много изгодни сделки. Само така ще избегнете раздразнението от поредната атака на телефона. Посочете, ако е възможно, че това не се предлага на всеки клиент. Че събитието е за определена група от хора. Защо точно този човек получава съобщението ви?
- Всяко съобщение трябва да бъде мотив да се посети страницата на компанията в интернет или в социална медия.
- Задавайте въпроси в SMS-ите или канете за участие в проучвания. Попитайте хората за мнението им за продукт или идея. Щом направите нужните изводи, огласете ги в мрежата.
- Изпращайте съобщения след потвърдена регистрация в интернет за събитие, което провеждате, или след комуникация по имейла. Хората много често потвърждават или отговарят на електронни писма от телефона. Така двете съобщения може да се съчетаят и да направите представянето си по-запомнящо се. По-вероятно е по този начин да ги активизирате и да провокирате разговор.
- Пращайте SMS-и само в подходящото време от деня. Кое е то? Експерти препоръчват това да бъде сутрин, малко преди хората да са започнали работния ден, или привечер, когато го приключват. Не изпращайте съобщения във времето за обедна почивка.
- SMS-ите работят добре за позициониране пред поколението Z. Най-младите клиенти, родени след 2000 г., масово използват смартфони, по този начин ще им направите впечатление. те са работната сила на бъдещето.
- Винаги питайте клиентите от какъв тип информация за услугите и продуктите на компанията ви имат нужда. След това обновявайте програмата си за изпращане на SMS-и - за да бъде тя максимално целенасочена, конкретна и полезна.
- Нека текстът ви звучи лично. Хората са склонни да отговарят най-вече на запитвания, изпратени директно до тях. Ако сматате, че е удачно, включвайте в съобщението си обръщение по име.
Както при всеки метод за маркетинг, така и при този колкото повече време прекарате в работа, толкова повече ще се усъвършенствате, повече обратен отговор ще получавате. SMS-ите могат да ви помогнат да разберете какви цели да си поставяте в бъдеще, къде стои бизнесът ви на пазара и какво да сторите, за да направите офертите си още по-добри. Методът работи добре и за малкия бизнес.
Успех!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.