Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Марките отличници в Timeline
Facebook въведе Timeline организацията на страниците на марките преди повече от година. Така сайтът предложи обширна платформа с изтъкнати илюстрации, върху които фирмите могат да се развихрят. Някои маркетинг усилия в овалдяването на това пространство минаха незабелязани. Други обаче впечатлиха аудиторията.
Социалната мрежа в момента въвежда новия дизайн на новинарската си страница NewsFeed. В него видеото и снимките ще изглеждат на потребителите дори по-големи. Корицата в Timeline албума на всеки бранд ще се показва дори по-широка в news feed-а на хората.
Имайки предвид всичко това, Business Insider разказва с какво печелят влияние някои от марките „отличници“ във Facebook Timeline. Американският бизнес сайт изброява примери, които могат да помогнат на останалите компании да организират Facebook съдържанието си ефективно.
Сред тях се отличава козметичната марка Sephora. Тя използва всяка възможност, за да говори с аудиторията си за цветове. Снимката, която виждате по-долу, бе част от илюстрациите й по повод празника "Свети Патрик". Администраторите на страницата на Sephora залагат на ярките тонове и илюстрациите. Стратегията им е правилна, защото това е, което работи за популярността на марката в Timeline пространството. Работи повече дори от публикуването на видео, смятат маркетинг наблюдателите.
Michael Cors пък засне специална фотосесия за Facebook с първата дама на САЩ Мишел Обама. С нея грабна вниманието на потребителите, които споделяха снимкиите отново и отново.
За друг пример е сочена Timeline страницата на спортния гигант Nike. В нея се публикуват големи снимки. Без излишна продуктова информация. Както и много видеоклипове, изтъкнати в широк екран с усещането за кино. Повечето компании все още не ползват активно видео в профилите си.
M&M пък поръчва изработката на т.нар. визуални смешки. Картинки, които предизвикват усмивка.
L'Oreal, както и много други козметични марки, предлага полезни съвети за гримиране, нанасяне на продукти за красота.
Ford уместно изтъква силните си страни. Компанията припомня историята си, публиквайки снимки на свои ретро автомобили. Защото знае, че щом феновете й харесват коли, най-вероятно ще харесват и споделят и ретро модели.
Друг отличник сред брандовете е и най-скъпият бранд в света Coca-Cola. Тя умело успява да смесва публикуването на снимки, истории, игри и съдържание, генерирано от потребителите. Също както бирата Budwеiser. Тук става дума за компании с десетилетни маркетинг традиции и бюджет от милиони долари. Марак и да са мащабни, усилията им са ефективни и добре обмислени. Могат да послужат за пример и на по-малки фирми, които се бораят да установят ефективно Facebook присъствие.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.