Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Марките с най-стойностно Facebook присъствие
Във Facebook, както и в живота, не е достатъчно някой да каже, че те обича. Трябва и да го докаже.
С тези думи авторите в сайта на американското списание за маркетинг и реклама AdvertisingAge представят актуалния индекс на изследователската фирма Fathom Analytics, който класира марките с най-стойностна комуникация с феновете и най-голяма база от почитатели във Facebook.
Индексът измерва качеството на връзката на марката с потребителите. По отношение на броя на феновете в социалната мрежа сайтът за видеосподеляне YouTube се класира на челно място, харесан от над 48 млн. потребители. След него се нареждат Coca-Cola с 36 млн. фена, Starbucks с 26 млн. и Disney с 29 млн. почитатели. Но заради други фактори, важни за присъствието на марката във Facebook, някои от тези компании не получават най-голям резултат в проучването. От значение са ангажирането на потребителите и емоцията, предизвикана сред тях.
Така, YpuTube получава най-висок резултат – 90 точки от индекса, следван от MTV, Coca-Cola, Starbucks и Disney, които попълват топ 5 на класацията. След тях като успешен пример за онлайн комуникация в социалната мрежа са фен страниците на Walmart, Red Bull, PlayStation, iTunes, Blackberry, Oreo, Monster, Xbox, Pepsi, Disneyland, Adidas, Pringles, McDonalds, Dr Pepper и ESPN.
Fathom Analytics, подизпълнител на фирмата за анализ на социалната мрежа Motivequest, основава оценката си на 4 фактора, които според специалистите й има еднаква тежест: броят на феновете, скоростта на присъединяване към фен базата, ангажирането или колко често има интеракция между тях и страницата и емоционалното качество – колко често позитивна емоция е изразена в коментарите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.