Тенденция, полезна за бизнеса: Всеки може да излъчва онлайн на живо

Тенденция, полезна за бизнеса: Всеки може да излъчва онлайн на живо

Тенденция, полезна за бизнеса: Всеки може да излъчва онлайн на живо

Над 10 млн. души по света вече използват мобилното приложение за излъчване на живо в интернет Periscope. Още няколко милиона ползват сродните услуги Meerkat и Blab, за да предлагат в суров вид видеосъдържание от всякакво естество. Правят го без професионална обработка и претенции за операторско и монтажно качество, основно заради самото излъчвано събитие.

Ако бъде използвана по умен начин, тази технология може също да помага и на бизнеса да се свързва с потребители и потенциални клиенти, коментира в сайта на списание Entrepreneur Микал И. Беликов. Как е възможно това да стане? Какви са особеностите, предимствата и притесненията на бизнеса? 

"Аз не съм точно ТВ звезда, така че какво да излъчвам тук?", логично пита Лиса Илман, маркетингов консултант от сайта KritterKommunity. Съветът е следният: придържайте се към съдържание, което отговаря на трите "е" на английски език: education, engagement и entertainment, или съдържание, което образова, обвързва публиката и забавлява. Това е формулата за успех.

Ето и идеи: Собствените на бутикови магазини, например, могат да предават събития, на живо от тях, да показват различни видове дрехи, платове, материи, цветове, да предлагат консултация как може дрехите да се съчетават. Един собственик на пицария пък би могъл да покаже как се прави в нейната кухня хубав десерт, как се сервира и дори да организира онлайн предавана дискусия по кулинарна тема. В това интернет събитие наблюдателите онлайн могат да задават своите въпроси на живо по време на излъчването и да получават отговори. 

Ще помогне ли нещо от това да се увеличат приходите и печалбите на бизнеса? 

Със сигурност ще привлече повече хора към вас дигитално. По време на онлайн излъчването в реално време, покажете ясно интернет адреса на фирмата си на заден фон. Няколко пъти споменете името й докато тече презентирането. Помолете наблюдателите да коментират видяното в профилите ви в социалните мрежи или в блога ви. Предложете им да се запишат за ваш електронен бюлетин, получаван с имейли. 

Може ли да възникнат правни проблеми и конфликти? Да, може да ви съдят, ако покажете във видеото клиент или потребител без неговото разрешение. Освен това внимавайте с излъчването на телевизионни и кинопрограми и филми, които са защитени с авторско право, или на какъвто и да е вид медийни продукти, ползващи се с авторски права. 

Може ли да се внедри излъчването на живо видео в корпоративния ни уебсайт? Обикновено с настоящите мобилни приложения не, но след като събитието бъде записано, видеоклипът може да бъде публикуван в сайта ви, в YouTube или друга дигитална услуга за споделяне. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ