Минималистични реклами с голям ефект

Минималистични реклами с голям ефект

Колкото по-малко, толкова по-добре - правило, което отлично работи в рекламата. Когато дизайнерите съумеят да съчетаят в едно малко изображение бранд, хумор и забавен подтекст, тогава рекламата действително предава информацията по-бързо и по-ясно до потребителя, отколкото ако продукта е описан подробно и детайлно. Няколко примера за гениални минималистични  идеи са подбрали редакторите на сайта AdMe.ru в следващата фотогалерия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес