Може би "най-смахнатата" японска реклама

"Това е може би най-смахнатата японска реклама на 2014 г.",  споделя с изненада "Уолстрийт Джърнъл" своя находка в областта на маркетинга. 

Авторите разказват за поредна японска телевизионна кампания, която изглежда меко казано странна на западния наблюдател. Маркетингът в Страната на изгряващото слънце от край време учудва европейските и американски зрители с неговата причудливост, неразбираема, но явно подходяща за местните култура и вкус. 

Ако гледате видеото тук преди да сте прочели този текст вероятно ще помислите, че става дума за реклама на готварски уреди или може би на ресторант. Всъщност, видеото популяризира услуга за скоростен интернет на японския оператор NTT Docomo. С нея той залага да събере повече клиенти при понижаващи се печалби.

В рекламата има японско чувство за хумор. Участват две жени, които първоначално са представени в типичната обстановка на декорите на кулинарните предавания в Япония. Внезапно двете успяват да сготвят скариди чрез "високотехнологичен метод с висока скорост",  при който скаридите се "изстрелват", създавайки илюзия за готвене в движение. Накрая скаридите се приземяват в чинията, готови за ядене. 

Надпис с малки букви в клипа посочва, че Docomo е изработила технологията специално за рекламата, използвайки компютърна система, метод за управление на налягането и специални материали.

Видеото бързо набира популярност в Япония - хиляди потребители го споделят в Twitter. Почти толкова бързо, колкото се готвят скаридите в него, шегуват се авторите на "Уолстрийт Джърнъл". В същото време компанията предупреждава аудиторията да не се ентусиазира твърде много. "Това е много опасно, така че, не се опитвайте да го имитирате у дома, моля!", посочва тя. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ