Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Може би "най-смахнатата" японска реклама
"Това е може би най-смахнатата японска реклама на 2014 г.", споделя с изненада "Уолстрийт Джърнъл" своя находка в областта на маркетинга.
Авторите разказват за поредна японска телевизионна кампания, която изглежда меко казано странна на западния наблюдател. Маркетингът в Страната на изгряващото слънце от край време учудва европейските и американски зрители с неговата причудливост, неразбираема, но явно подходяща за местните култура и вкус.
Ако гледате видеото тук преди да сте прочели този текст вероятно ще помислите, че става дума за реклама на готварски уреди или може би на ресторант. Всъщност, видеото популяризира услуга за скоростен интернет на японския оператор NTT Docomo. С нея той залага да събере повече клиенти при понижаващи се печалби.
В рекламата има японско чувство за хумор. Участват две жени, които първоначално са представени в типичната обстановка на декорите на кулинарните предавания в Япония. Внезапно двете успяват да сготвят скариди чрез "високотехнологичен метод с висока скорост", при който скаридите се "изстрелват", създавайки илюзия за готвене в движение. Накрая скаридите се приземяват в чинията, готови за ядене.
Надпис с малки букви в клипа посочва, че Docomo е изработила технологията специално за рекламата, използвайки компютърна система, метод за управление на налягането и специални материали.
Видеото бързо набира популярност в Япония - хиляди потребители го споделят в Twitter. Почти толкова бързо, колкото се готвят скаридите в него, шегуват се авторите на "Уолстрийт Джърнъл". В същото време компанията предупреждава аудиторията да не се ентусиазира твърде много. "Това е много опасно, така че, не се опитвайте да го имитирате у дома, моля!", посочва тя.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Проблемите с Moet Hennessy поставят на изпитание качествата на Александър Арно
Компании |Жечо Станков: Либерализацията би изложила битовите потребители на високите пазарни цени на тока
Енергетика |Туск обвини Русия за пожара на най-големия мол във Варшава
Свят |ПП-ДБ внася искане за изслушване в Народното събрание по темата "Боташ"
Политика |12 кутии с нацистки документи, скрити като шампанско, бяха открити във Върховния съд на Аржентина
Свят |На днешната дата, 12 май. Световен ден на медицинските сестри
На днешната дата |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |Зеленски покани Путин да се срещне лично с него в Турция
Свят |Четири стратегии за разказване на истории, с които ще изградите лоялни последователи
Маркетинг |Как умните лидери запазват най-ценните си кадри
Лидерство |Цитат на деня
Цитат на деня |Светът на парите: Неизбежен ли е възходът на еврото?
Финанси |Устойчивост vs. икономика vs. енергия. Кой кого командва?
16-и зелен и енергиен форум |

Коментари
Няма въведени кометари.