Мъжете и жените в социалните медии

Мъжете и жените в социалните медии

Мъжете и жените са от различни планети дори и когато става дума за поведението им в социалните медии.

Маркетингът следи това. Нови данни за вкусовете и движенията на двата пола в интернет пространството за споделяне му помага да ги таргетира като публика. Разликите са значителни, пише американското списание Entreprenuer. То изнася актуална информация по темата, цитирайки данни на internetserviceprovider.org. Според тях:

• Жените споделят повече във Facebook (62%).

• В професионалната социална мрежа LinedIn има повече мъже (54%).

• Мъжете прекарват повече време в YouTube седмично. Те „заковават” час във видеопортала, спрямо жените, които прекарват в него 35 минути.

• По-висок процент жени (71%) използват социалните медии, отколкото мъже.

• Общо над 129 987 000 американци използват социални медии в САЩ. Това е повече, отколкото са японците на света.

• Не всички социални медии са равни. Средно месечно потребителите на Google+ прекарват в нея 3 минути. На Myspace 8 минути. На LinkedIn 17 минути. На Twitter 21 минути. На Tumblr и Pinterest 89 минути. На Facebook 405 минути.

• Всеки месец 40 милиона повече жени посещават Twitter, отколкото мъже.

• Жените във Facebook участват в 62% от споделянето и харесването и имат 8% повече приятели от мъжете.

• 70% от потребителската база на Pinterest са жени. Харесват снимки на готварски ястия, обучения.

• В другия ъгъл на онлайн пространството 64% от потребителите на Google+ са мъже. 75% от потребителите на тази социална мрежа не взаимодействат с други в нея.

• В доминирания от силния пол (54%) LinedIn 68% от хората се свързват отново с бизнес партньори и колеги от миналото. 75% изследват дейността на други компании. Само един от десетима се насочва към платената версия на сайта за професионални контакти.

• В YouTube пък има около 280 милиона активни акаунта. 54% от потребителите му са мъже.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ