Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мъжете и жените в социалните медии
Мъжете и жените са от различни планети дори и когато става дума за поведението им в социалните медии.
Маркетингът следи това. Нови данни за вкусовете и движенията на двата пола в интернет пространството за споделяне му помага да ги таргетира като публика. Разликите са значителни, пише американското списание Entreprenuer. То изнася актуална информация по темата, цитирайки данни на internetserviceprovider.org. Според тях:
• Жените споделят повече във Facebook (62%).
• В професионалната социална мрежа LinedIn има повече мъже (54%).
• Мъжете прекарват повече време в YouTube седмично. Те „заковават” час във видеопортала, спрямо жените, които прекарват в него 35 минути.
• По-висок процент жени (71%) използват социалните медии, отколкото мъже.
• Общо над 129 987 000 американци използват социални медии в САЩ. Това е повече, отколкото са японците на света.
• Не всички социални медии са равни. Средно месечно потребителите на Google+ прекарват в нея 3 минути. На Myspace 8 минути. На LinkedIn 17 минути. На Twitter 21 минути. На Tumblr и Pinterest 89 минути. На Facebook 405 минути.
• Всеки месец 40 милиона повече жени посещават Twitter, отколкото мъже.
• Жените във Facebook участват в 62% от споделянето и харесването и имат 8% повече приятели от мъжете.
• 70% от потребителската база на Pinterest са жени. Харесват снимки на готварски ястия, обучения.
• В другия ъгъл на онлайн пространството 64% от потребителите на Google+ са мъже. 75% от потребителите на тази социална мрежа не взаимодействат с други в нея.
• В доминирания от силния пол (54%) LinedIn 68% от хората се свързват отново с бизнес партньори и колеги от миналото. 75% изследват дейността на други компании. Само един от десетима се насочва към платената версия на сайта за професионални контакти.
• В YouTube пък има около 280 милиона активни акаунта. 54% от потребителите му са мъже.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.