Мъжете и жените общуват с мрежата различно

Мъжете и жените общуват с мрежата различно

Ако сте решили да рекламирате онлайн, трябва да познавате потребителите си. Това означава да знаете какво търсят и как използват интернет. Така ще можете да грабнете вниманието им и да насочите маркетинг съобщението си към правилната публика.

Важно е да знаете, че когато става дума за онлайн навици, мъжете и жените са различни. (Както в живота, нали? Само че много маркетолози не се замислят за това.)

В самото начало на масовизирането на мрежата, първите изследвания сочеха, че жените свикват с нея по-бавно, отбелязва MarketingAbout.com. Последните проучвания показват, че сега те по-бързо се научават да я използват. Според актуалните данни, представителките на нежния пол използват интернет повече за търсене на информация. А мъжете – повече като средство за забавление.

Как тази информация може да бъде от полза за маркетинга? Тя може да помогне за това да се позиционира продуктът онлайн по-добре.

В тази връзка мнозина сочат за пример резултатите на едно от най-коментираните, всепризнати проучвания на онлайн аудиторията в САЩ, чиито изводи се смятат до голяма степен за универсални.

Проучването е дело на изследователския център Pew Research Center и радио програмата The American Life. Според него мъжете в интернет:

         - четат новини;

         - купуват пътнически услуги или правят резервации;

         - проверяват спортните резултати и търсят информация за спорт;

         - се осведомяват за политиката;

         - участват в онлайн аукциони като eBay;

         - пишат съдържание, което публикуват онлайн;

         - свалят музика;

         - купуват и продават акции и участват във фондовата търговия в интернет.

Жените в интернет, от своя страната:

         - търсят здравна информация;

         - четат публикации на религиозни и духовни теми;

         - получават достъп и участват в онлайн групи за спортна активност;

Смята се, че повече от половината от тях търсят информация в интернет за продуктите и услугите, които са решили да закупят. И голяма част от тях използват мрежата за комуникация с близките.

И двата пола прекарват огромна част от времето си в интернет, което ясно обособява нарастващата полза от дигиталния маркетинг. Но интересите на мъжете и жените в интернет се различават и това е важно за предлаганите в интернет продукти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ