Мъжете и жените общуват с мрежата различно

Мъжете и жените общуват с мрежата различно

Ако сте решили да рекламирате онлайн, трябва да познавате потребителите си. Това означава да знаете какво търсят и как използват интернет. Така ще можете да грабнете вниманието им и да насочите маркетинг съобщението си към правилната публика.

Важно е да знаете, че когато става дума за онлайн навици, мъжете и жените са различни. (Както в живота, нали? Само че много маркетолози не се замислят за това.)

В самото начало на масовизирането на мрежата, първите изследвания сочеха, че жените свикват с нея по-бавно, отбелязва MarketingAbout.com. Последните проучвания показват, че сега те по-бързо се научават да я използват. Според актуалните данни, представителките на нежния пол използват интернет повече за търсене на информация. А мъжете – повече като средство за забавление.

Как тази информация може да бъде от полза за маркетинга? Тя може да помогне за това да се позиционира продуктът онлайн по-добре.

В тази връзка мнозина сочат за пример резултатите на едно от най-коментираните, всепризнати проучвания на онлайн аудиторията в САЩ, чиито изводи се смятат до голяма степен за универсални.

Проучването е дело на изследователския център Pew Research Center и радио програмата The American Life. Според него мъжете в интернет:

         - четат новини;

         - купуват пътнически услуги или правят резервации;

         - проверяват спортните резултати и търсят информация за спорт;

         - се осведомяват за политиката;

         - участват в онлайн аукциони като eBay;

         - пишат съдържание, което публикуват онлайн;

         - свалят музика;

         - купуват и продават акции и участват във фондовата търговия в интернет.

Жените в интернет, от своя страната:

         - търсят здравна информация;

         - четат публикации на религиозни и духовни теми;

         - получават достъп и участват в онлайн групи за спортна активност;

Смята се, че повече от половината от тях търсят информация в интернет за продуктите и услугите, които са решили да закупят. И голяма част от тях използват мрежата за комуникация с близките.

И двата пола прекарват огромна част от времето си в интернет, което ясно обособява нарастващата полза от дигиталния маркетинг. Но интересите на мъжете и жените в интернет се различават и това е важно за предлаганите в интернет продукти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
По план за 43 млн. евро: Изкуствен интелект ще помага на държавната администрация в Испания
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС