Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|На какво ни учи младото поколение за е-търговията
8 секунди. Толкова дълго може да задържите тяхното внимание.
8 секунди.
Тази седмица на конференцията за маркетинг на VentureBeat - "FWD", тук в Ню Йорк сити, Дана Андърсън от компанията Mondelez ни преподаде на всички един кратък курс от знания за младото поколение Z. Тя посочи какво според нея може да превърне предишното поколение Millennials в Лудитите на настоящия век.
Лудитите са били социално движение от 19-ти век на английските производители на текстил, които протестирали, често унищожавайки механизирани тъкачни станове, обявявайки се срещу промените, предизвикани от промишлената революция. Лудитите смятали, че тези промени ги оставят без работа и променят начина им на живот. Движението е кръстено на генерал Нед Лъд или крал Лъд, митична фигура, която, като Робин Худ се е смятало, че живее в Шеруудската гора.
Като майка на две деца, които определено принадлежат на поколението Z (на родените след 2000 г.), разпознах много истини в презентацията на Андърсън. Презентацията беше озаглавена "Blurred Lines: The Power Propelling Ecommerce" и беше посветена на силата на е-търговията и употребата й от това младо поколение.
Андърсън посочи за всички, които започват да се занимават с търговия на дребно онлайн, пет правила. Нарече ги "новата динамика". Те са следните:
- Има изобилие от неща за избор.
- Има свобода човекът да се движи с лекота между наличните за избор алтернативи.
- Границите се размиват.
- Предлагат се по-приемливи решения за по-широк спектър от проблеми.
- Е-търговията е центрирана около личността и организирана около нея.
Новата ликвидност се дължи напълно на всепроникването на смартфона и удобството да се използват новите технологии за... всичко. Това е станало пределно ясно на Андърсън когато тя веднъж пазарувала с дъщеря си. Двете намерили в магазин пола, която момичето харесало, купили я и как реагирало то: веднага взело телефона, намерило в него риза, която да отива на полата, поръчало я онлайн и ризата била доставена в къщата им още преди да се приберат у дома с полата.
Тенденциите днес - изтъква Андърсън - идват и си отиват със скоростта на светлината. Ако се опиташ да яхнеш някоя, вероятно вече си я пропуснал.
Всичките пет правила на динамиката на е-търговията, които изброи тя, са взаимосвързани в днешния пазар.
Наистина, изобилието от налични неща за избор ни дава възможност да се придвижваме с лекота и да минаваме граници. Осъзнавам че образоването по математика на моите синове по инициативата Common Core в САЩ не е глупаво - програмата учи момчетата ми, че има няколко различни начина да се реши една и съща задача по математика. Младото поколение разбира това.
Как да реагира бизмесът? Децата създават решенията, откриват ги и ги съчетават заедно. Те обикалят наоколо и разкриват кое най-добре работи за тях самите от ситуацията. Това означава, че новата динамика е намалила значително значението на демографията за търговията, на географското местоположение, на средностатистическия човек и на физическите граници. Това е важно за марките и компаниите. Какво още е важно за тях? Според Андърсън, следното:
- Партньори и потенциални съюзници.
- Потребителската ангажираност и оценяването й.
- Скоростта на вземане на решения.
- Повторението на инициативите и иновациите.
В старите времена (нали си спомняте, в началото след 2000 г.) човек минаваше през седмици, дори месеци, на срещи преди да реагира на някой свой проблем или на възможност, от която може да се възползва. И докато минеш през всички разговори как да реагираш, шансът си отива, изпускаш го.
Сега вече е време да мислим за "е-търговия" и "реална търговия на дребно" като за едно и също - това всичкото е търговия. Големите магазини са в джоба ни. В това въздесъщо устройство...
Мислете мобилно, мислете бързо и мислете творчески.
Мислете като поколението Z.
По разказ на Ейми Върнън в сайта на сп. Inc.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.