Наградите BAAwards 2016 отличиха „Архитектите на промяната“ в маркетинговите комуникации

Наградите BAAwards 2016 отличиха „Архитектите на промяната“ в маркетинговите комуникации

Наградите BAAwards 2016 отличиха „Архитектите на промяната“ в маркетинговите комуникации

На официална церемония в столичния хотел "Радисън" Българската асоциация на рекламодателите (БАР) връчи тазгодишните си награди за маркетингови комуникации BAAwards. Наградите отличиха най-успешните и иновативни кампании от тази сфера в България за последната година. Събитието посочи "архитектите" на едни от най-силните брандове на българския пазар – маркетолозите, които превръщат идеите си в устойчива реалност както за индустрията, така и за цялото общество.

В третото издание на конкурса бяха връчени 9 награди в 6 категории – "Нов продукт", "Нова услуга", "Ребрандинг на продукт", "Подновяване на продукт", "Продуктова иновация" и "Активиране на марка". 6 от наградите отличават най-успешните екипни постижения, а 3 – индивидуалния принос (2 на старши и 1 на младши маркетингови специалисти).

Тази година журито на BAAwards имаше нелеката задача да оцени рекорден брой кандидатури – за престижните награди се състезаваха 36 проекта на 19 компании. Това е с 20% повече спрямо подадените в конкурса през 2015 г. общо 30 заявки.

След оспорвана конкуренция, 16 проекта бяха селектирани за финала, а от тях с ценната статуетка бяха наградени кампании на "Кока-Кола", "Мобилтел", "Пощенска банка", "Белла", "Загорка", "Девин", "Фокс Интернешънъл Ченълс България" и pCloud.

Денислав Георгиев от "Белла България" получи награда за най-добър старши маркетингов специалист в категорията "Продуктова иновация" за кампанията "Leki" НОВИНИ – Кренвирш или шунка, това е въпросът!“. Награда за най-добър старши маркетингов специалист имаше и в категория "Активиране на марка", където отличието спечели Елиза Грънчарова от "Кока-Кола България" за кампанията "Coca-Cola Happy Energy Tour".

Индивидуална награда – за най-добър младши маркетингов специалист в същата категория отново отиде при "Кока-Кола България" и Георги Блъсков, за кампанията "FANTA Play Tour".

"Архитекти на промяната" станаха и маркетинговите екипи на Мобилтел в категория "Подновяване на продукт", за кампанията "Майка и баща" и Пощенска банка в категория "Ребрандинг на продукт", за кампанията "Кредит за отличници".

Екипът-победител в една от най-оспорваните категории тази година, "Нов продукт", стана този на "Загорка", за кампанията "Загорка Ретро пак е на мода". Екипът на Девин и кампанията им "Доставка на вода до твоята кухня!" бяха отличени в категорията "Нова услуга".

В категориите "Активиране на марка" и "Продуктова иновация" с екипни награди от BAAwards 2016 си тръгнаха съответно "ФОКС Интернешънъл Ченълс България", с кампанията на Explore Bulgaria и National Geographic Channels – “Преоткрий България“ и pCloud с "pCloud Crypto Hacking Challenge".

“Третото издание затвърди конкурса “Наградите на БАР“ като едно от най-важните събития в календара на професионалната общност, което отличава и подкрепя най-добрите практики в областта на маркетинговите комуникации“, коментира Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ