Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-големите рекламодатели в Америка
200-те най-големи рекламодатели в Съединените щати през 2014 г. са похарчили за реклама общо над 137,8 млрд. долара. Сумата е с над 2% по-голяма спрямо предишната година, според доклад на списание AdvertisingAge.
От една страна, новината за ръст изглежда обещаваща за рекламния сектор не само на САЩ, но и на други пазари, където тези компании рекламират. От друга, това е най-малкият ръст откакто рекламният пазар в Америка започна да се възстановява след финансовата криза през 2010 г. Основен проблем, според доклада, е че водещите рекламодатели се борят да направят медийните си покупки по-ефективни в една среда, в която хората са атакувани от хиляди рекламни съобщения и рекламата става все по-малко забелязвана и все повече се превръща в страничен шум, който не провокира продажби.
Иначе, през 2014 г. е имало 38 рекламодатели, които са похарчили в Америка над 1 млрд. долара. Ето кои са били 10-те най-големи от тях.
10. Walt Disney Company. Тя има вложени в реклама 2,1 млрд. долара. Основната част от парите са били похарчени за маркетиране на анимационния филм и същински боксофис феномен "Замръзналото кралство". Бюджетът на компанията е бил насочен към разпространението на съдържание, сувенири и играчки, свързани с филма.
9. L'ORÉAL. Френската козметична фирма е отделила 2.2 млрд. долара за реклама в САЩ през 2014 г. Наблюдатели отбелязват, че в същото време много от нейните марки, чиято стойност се е увеличила през изтеклата година в Америка - Kiehl's, Urban Decay, NYX, не се радват на никакви рекламни подкрепления, или ако има такива, те са за много малко пари.
8. Fiat Crysler Automobiles. Тя е увеличила вложенията си в реклама с 14%, до 2.2 млрд. долара. През миналата година представи много мащабни кампании, включително "Fix It Again, Tony" и засилено рекламира в САЩ миниколата си Fiat 500.
7. American Express - също има ръст на вложенията в реклама - от 7,8%, до 2.4 млрд. долара. Най-запомнящата се бе нейна реклама с участието на Тина Фрей, за новата кредитна карта EveryDay.
6. Ford Motor Company отдели 2.5 млрд. долара за реклама и се включи в ефира на най-скъпото телевизионно излъчване на кампании за годината в САЩ - финала на американската футболна лига Супербоул, когато един 30-секунден спот може струва над 4 млн. долара. През 2014 г. в рекламите й участва Джеймс Франко. Освен това компанията показа ефектна пародия на рекламата на Cadillac "Poolside".
5. Verizon. Тя вложи 2,5 млрд. долара в реклама и стартира сайта си с маркетингова цел SugarString. Само след два месеца обаче го спря.
4. Comcast Corporation. Нейният бюджет за реклама надхвърли 3 млрд. долара. Въпреки че се изправи пред критики във връзка с потребителското й обслужване, тя показа добри клипове, включително спот в Супербоул на тема "Стар Трек".
3. General Motors. Автомобилният гигант има 3,1 млрд. долара похарчени за реклама, според AdAge. Една от най-успешните му кампании бе за Chevrolet. Имаше и продуктово позициониране във филма "Капитан Америка" на Marvel Studios.
2. AT&T. Телекомуникационният оператор е купил реклама за 3.3 млрд. долара. Той е бил един от най-големите b2b рекламодатели в Щатите, наред с Microsoft и Apple.
1. Procter & Gamble (P&G). Американският гигант е най-големият рекламодател в САЩ, с похарчените от него 4,6 млрд. долара. Има ръст на парите за финансиране от реклама за годината от 4,2%. Считан е и за най-големия рекламодател в света. Тази пролет обаче главният финансов директор на компанията разкри план за намаляване на разходите за услуги на рекламни агенции с до 500 млн. долара. Освен това, P&G насочва големи суми за дигитална реклама - тя вярва, че онлайн рекламите й носят по-висока възвръщаемост на инвестицията от телевизионните и тези в печата. Една от най-добрите реклами на 2014 г. беше нейна и опровергаваше стереотипа какво е да вършиш нещо "като момиче". Тя беше гледана в YouTube 58 млн. пъти.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.