Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-добрата външна реклама на годината (продължението)
Голяма част от най-брилянтните реклами през годината отново бяха реализирани не по телевизията или в интернет, а във външната градска среда.
За тяхното майсторство разказва сайтът Adweek. Тези рекламни прояви по улиците, в метростанциите, на спирките на градския транспорт и по фасадите на големи градове по света показват последната еволюция на външната реклама, в която тържествува идеята и има по-малко значение бюджетът за финансиране.
Тук може да разгледате първата част от разказа за най-добрата външна реклама през отминаващата 2014 г.
Ето и продължението.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.