Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-добрата печатна реклама на годината
Международният фестивал на рекламата в Кан показа най-добрите печатни проекти в света за 2013 година.
Най-високото отличие бе присъдено на кампанията на Apple за рекламата на iPad Mini в големите печатни издания. Това е първият път от 29 години, когато компанията получава Гран При в Кан. Обикновено големите награди се отнасят от други брандове, част от които бяха отличени и през тази година. Вижте 33 от най-ярките идеи за годината!
Шампоан Garnier Fructis – за всички типове коси
Храна за животни Pedigree. Защото кучето прави живота ти по-щастлив.
Аудиокниги Penguin – Уилям Шекспир
Крем за лице L’Oréal – преобръща гравитацията
Ти не си рисунка – кажи „не” на анорексията!
Техника Stihl – други мускули не са ви нужни.
Бира Rothhammer. Колкото повече жени стават президенти, толкова повече мъже могат да си пият бирата.
Пекинската радиостанция „Спорт”. Слушай футбол в пряк ефир.
Наденички Knacki – защо да плащате повече?
Игровата конзола Playstation PSP – като сиренце за мишката.
Ето защо застраховаме само жени! „Мъж + други мъже – „Да, ама откъде знаеш, че боли?”
Телевизионен канал TNT – разбираме от драма!
Whiskas – удовлетворете инстинктите на котката си!
Оригинални части от Volkswagen. Не разчитайте на нещо, само защото пасва.
Препарат за миене на чинии Sunlight. „Разделете ги!”
Вестник Cape Times. „Новините от първа ръка”
Разпродажба в магазини Harvey Nichols. Пеликани.
Кампания за борба с неграмотността. „Над 3 млн. души във Франция ще помислят, че това е реклама на бикини. Защото не могат да четат. Помогнете да победим неграмотността.”
Очила Ray-Ban: „Недей да се криеш!”
Майки срещу оръжието. „Едно от тези деца държи нещо, което е забранено в Америка в името на неговата сигурност. Това е Киндер Сюрприз.”
Самобръсначки Schick. Чарли Чаплин.
Прах за пране Gain. „Петната се случват”
Спрей срещу насекоми Biolit
Jeep
Езикови школи Bеrlitz. „Говорете като местен”
Задушени очни ябълки на антилопа гну – традиционен деликатес, поднасян на сватбите в Намибия. Ниво на приключението: 9/10. Land Rover.
IKEA. Услуги по сглобяване на мебели.
Мотоциклети Honda. „Върви по собствения си път”
Туроператорска агенция Expedia. „Слънце. Море. Пясък. Секс.”
Презервативи с удължено действие Tulipan. „Недей да мислиш”
FIAT за безопасност зад волана. „Мозъкът ти вижда или буква, или момиченце. Не пиши sms-и, докато шофираш”
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.