Най-лошата рекламна кампания на годината


Рекламната кампания за енергийните лентички Sheets бе обявена за най-лошата за 2011 г. от експертите на Adweek. Смисълът на продукта е следният – слагате лентичката в устата си и се чувствате по-енергични и бодри. Рекламните слогани на кампанията обаче правят паралел между името на продукта Sheet и една друга дума, която означава отпадъчен продукт на човешкото тяло. Едва ли нещо, което бихте сложили в устата си. И макар че продуктът се подкрепя от мегазвезди като певеца Питбул и олимпийската шампионка по плуване Аманда Биърд, едва ли много хора ще се поблазнят точно от тази идея за ободряване.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски отхвърли идеята на Путин за среща в Москва и го покани в Киев
Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Братя Карни превръщат колиба в империя от пицарии със заем от 600 долара
Израелската армия призовава жителите на град Газа да го напуснат
Tesla предлага възнаграждение от 1 трилион долара на Мъск. Ще го одобрят ли акционерите?
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.