Най-лошата рекламна кампания на годината

Рекламната кампания за енергийните лентички Sheets бе обявена за най-лошата за 2011 г. от експертите на Adweek. Смисълът на продукта е следният – слагате лентичката в устата си и се чувствате по-енергични и бодри. Рекламните слогани на кампанията обаче правят паралел между името на продукта Sheet и една друга дума, която означава отпадъчен продукт на човешкото тяло. Едва ли нещо, което бихте сложили в устата си. И макар че продуктът се подкрепя от мегазвезди като певеца Питбул и олимпийската шампионка по плуване Аманда Биърд, едва ли много хора ще се поблазнят точно от тази идея за ободряване.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Пеевски иска да се закрие Агенцията за публичните предприятия и контрол
Гърция евакуира туристи с катери на морската охрана заради бушуващите пожари
Тръмп и Путин ще се срещнат във военновъздушната база Елмендорф-Ричардсън в Анкоридж
Доц. Кунчев: Има леко увеличаване на заболеваемостта от COVID-19, но ситуацията не е притеснителна
Зеленски изключи възможността за отстъпване на Донбас
Лондонската полиция конфискува стотици луксозни коли за опасно шофиране
"Алфа Рисърч": Все повече българи подкрепят влизането ни в еврозоната
Китай създава чрез сливане най-голямата корабостроителна компания в света