Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-лошите продуктови провали на всички времена XIX
Преди Стив Джобс да въведе таблета като продуктова категория самата Apple представила подобно устройство – дигитална тетрадка за 700 долара на име Newton MessagePad, с която претърпяла неуспех. След като iPad на Apple бе представен, други компании, освен Samsung, също опитали да отговорят на появата му, но неуспешно.
За един от тези провали разказва американската изследователска корпорация 24/7 Wall. St. Нейните наблюдатели прегледали множество продуктови неуспехи на най-големите фирми в САЩ от 1950 г. насам, за да откроят кои от тези продукти са „най-лошите на всички времена”. Историите ви разказваме в тази поредица.
Една от тях е тази на TouchPad на Hewlett Packard (HP).
Представен през юли 2011 г., TouchPad бе опит HP да се състезава с таблета на Apple. В тази година приходите на HP бяха 126 млрд. долара.
TouchPad имаше добри параметри за излъчване на видео и може да се каже, че работеше с впечатляваща бързина – процесите му не се забавяха като на много досадни и остарели компютърни машини в същата година, например на голяма част от PC-тата.
Продуктът бе очакван от потребителите и смятан за един от малкото, които можеха да да накарат Apple да се потруди още малко за печалбите си. Въпреки широкомащабните събития за промотирането му и събитията за технологични журналисти, в които бе представен, TouchPad на HP бе колосален провал. Производството му бе прекратено почти незабавно. Заради него компанията отписа 885 милиона долара в активи и похарчи още 755 милиона за разходи по прекратяването на операциите webOS, закривайки цялата работа по операционната му система.
Откакто го представи, HP продължава да се бори да се задържи на пазара на компютри като водещ играч. Компанията, която доминираше някога този пазар, сега е в разгара на приемане на нов план за бизнес развитие, с който да се преобърне и върне към лидерството. Въпреки че планът е приет и прилагането му започна да дава резултат, инвеститорите все още остават предпазливи към нея. Ето защо TouchPad освен че не успя, засегна бизнеса й дългосрочно.
Утре очаквайте последния епизод от поредицата ни с най-лошите продуктови провали! В него ще ви разкажем за най-лошия сред най-лошите продуктови провали на всички времена.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.